Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Sønderborg Forsyningsservice A/S - Sønderborg Affald A/S
Udbud slamsuger - 2022
Sønderborg Forsyningsservice A/S - Sønderborg Affald A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 31875722
Postadresse: Ellegårdvej 8
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Maria Holm
E-mail: maho@sonfor.dk
Telefon: +45 88435362
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/167147435.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.sonfor.dk/
Del II: Genstand
Udbud slamsuger - 2022
Sønderborg Forsyning fremsendes hermed et sæt udbudsmateriale vedr. indkøb af ny komplet slamsuger med chassis, slamsugeranlæg inkl. serviceaftale, som beskrevet i bilag 1 samt køb af gammel slamsuger.
Den gamle slamsuger står på Ellegårdvej 8, 6400, og kan besigtiges på denne adresse.
Leverancen udbydes efter udbudsloven Lov nr. 1564 af 15/12/2015 og reglerne heri vedr. varekøb i offentligt udbud. Udbuddet sker som offentligt udbud jf. udbudsloven §56-57.
Der skal med tilbuddet vedlægges de seneste 3 års regnskabstal med angivelse af årsomsætning og soliditet. Der skal vedlægges mindst 5 referencer for levering af slamsuger svarende til dette indkøb. Referencer skal være leveret inden for de seneste 5 år. Ved vurdering vil leverancer til danske kunder vægtes positivt. Vedlægges tilbuddet, og navngives som bilag A
Da Sønderborg Spildevandsforsyning A/S har besluttet, at det økonomisk mest fordelagtige tilbud vælges (hvilket kræver en række efterfølgende vurderinger), vil der ikke være licitation hvor priserne bliver læst op.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk