Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=324163&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
El Personbiler
(20.09.2022)
K.W. Bruun Import A/S
Hovedgaden 1
2600 Glostrup
El Personbiler
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190623
Postadresse: Kongens Vænge 2
By: Hillerød
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Larsen
E-mail: anne.dorthe.soendergaard.larsen@regionh.dk
Telefon: +45 38665000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
El Personbiler
Udbuddet vedrører leverancer (indkøb) af el personbiler til Region Hovedstaden eksklusiv Bornholm, og service og reparations aftale samt tilbagekøb af indkøbte elbiler.
Udbuddet vedrører leverancer (indkøb) af el personbiler til Region Hovedstaden eksklusiv Bornholm, og service og reparations aftale samt tilbagekøb af indkøbte elbiler.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Der skal afleveres 2 køretøjer af tilbudte variant til ordregivers afprøvning i forventeligt uge 13, 2022.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Vejledning (slettes inden offentliggørelse): Du skal slette den tekst, der ikke passer på udbuddet.
Tildeling af offentlig kontrakt: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Tildeling af ordre efter miniudbud baseret på rammeaftale: 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
Tildeling af rammeaftale) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk