Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Delaftale 3
(27.05.2022)
MAN Truck & Bus Danmark A/S
Ventrupparken 6
2670 Greve
Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26696348
Postadresse: Ullasvej 23
By: Rønne
NUTS-kode: DK014 Bornholm
Postnummer: 3700
Land: Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
Telefon: +45 56921041
Fax: +45 56920001
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/170864754.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 9 fabriksnye ladbiler til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilerne er leveret og modtagelse godkendt af Ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ladbiler, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 samt 1a-f - Kravspecifikation.
Delaftale 1
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 3 stk. fabriksnye ladbiler med Ruf. Max totalvægt 3500 kg WD, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilerne er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ladbiler, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1a - Kravspecifikation.
Delaftale 2
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 2 stk. ladbiler med knæklad (Gartnerlad) med påmonteret opkørsels rampe. Max totalvægt 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilerne er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ladbiler, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1b - Kravspecifikation.
Delaftale 3
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. ladbil med højt ruf. Max totalvægt 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte ladbil, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1c - Kravspecifikation.
Delaftale 4
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. ladbil med påmonteret kran. Max totalvægt 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte ladbil, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1d - Kravspecifikation.
Delaftale 5
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. ladbil med Ruf. Max totalvægt 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte ladbil, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1e - Kravspecifikation.
Delaftale 6
Bornholms Regionskommune
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. ladbil. Max 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.
For nærmere beskrivelse af den udbudte ladbil, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1f - Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
For så vidt angår de finansielle nøgletal, der er anført i den relevante meddelelse, i udbudsdokumenterne eller i ESPD, erklærer den økonomiske aktør, at de faktiske værdier for de nøgletal, der anmodes om, er som følger.
Tilbudsgivers samlede årsomsætning for det seneste afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivers dækningssum for sin erhvervs- og produktansvarsforsikring
Under "øvrige økonomiske og finansielle krav" skal tilbudsgiver oplyse, hvis der i det seneste års aflagte årsregnskab har været revisorpåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Tilbudsgiver skal have positivt resultat før skat i det senest afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgiver og eventuelle underleverandører skal have sædvanlig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på mindst 10.000.000 kr. pr. år.
Det seneste års aflagte årsregnskab må ikke indeholde en revisionspåtegning, der tager forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, nr. 1 - 4 og nr. 6 - 7, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk