Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
1 stk. chassis og påbygning (mobilsugeenhed) til tømning af mobilsugetanke
(06.05.2022)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
1 stk. chassis og påbygning (mobilsugeenhed) til tømning af mobilsugetanke
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138223
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/175305464.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
1 stk. chassis og påbygning (mobilsugeenhed) til tømning af mobilsugetanke
Anskaffelse af 1 stk. mobilsugebil bestående af chassis og påbygning (vakuumsugeenhed) til tømning af mobilsugetanke
Chassis: 8*2 trippel langt chassis, 450-500 HK
Påbygning: 15-17 m3 med sugeanlæg (sugearm, vakuumaggregat, styresystem m.v.)
Odense
Se nærmere detaljer i kravspecifikationerne for hhv. chassis og påbygning.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Egenkapital
Egenkapitalen skal have været positiv gennem de seneste 3 regnskabsår
Del IV: Procedure
Odense
Tilbudsgivere eller deres repræsentanter må ikke være til stede ved åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk