Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=326870&B=VESTFOR
Udbyder
Ressourceindsamling A/S
Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)
Ressourceindsamling A/S
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41060565
Postadresse: Farverland 4
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Therp
E-mail: charlotte.gron.therp@cloverleaf.dk
Telefon: +45 20486912
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
Del II: Genstand
Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)
Ordregiver ønsker markedsdialog i form af besvarelse af en række spørgsmål vedr. det planlagte udbud af el-renovationsbiler. Den udbudte opgave forventes at omfatte indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler til Ressource Indsamling A/S samt tilhørende service.
Ordregiver påtænker at udbud vedr. indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler af nedenstående biltyper til Ressource Indsamling A/S samt tilhørende service.
Ordregiver påtænker at offentliggøre udbud om denne opgave i 2. kvartal 2022. Ordregiver ønsker inden da markedsdialog for at optimere udbudsmaterialet, da opgaven har en betydelig teknisk kompleksitet. Som udgangspunkt ønskes der input og feedback til tekniske specifikationer og ønsker ift. om det kan leveres på markedet for nuværende.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
// PROCES FOR MARKEDSDIALOG //
(1) Interesserede tilbudsgivere kan via Ordregivers udbudsside i EU-Supply hente et spørgeskema (se link længere oppe i meddelelsen). (2) Spørgeskemaet ønskes besvaret og returneret inden den fastsatte tidsfrist, således at Ordregiver kan anvende input i sit arbejde med udbudsmaterialet. Ordregiver forbeholder sig retten til at kontakte deltagerne i markedsdialogen efterfølgende, hvis der er behov for uddybning af det fremsendte. Leverandører har mulighed for at få supplerende oplysninger om markedsdialog spørgsmål ved at stille skriftlige spørgsmål via EU-supply. Spørgsmål vil blive besvaret i det omfang, besvarelse kan afgives inden udløbet af fristen for deltagelse i markedsdialog. Spørgsmål vil i anonymiseret form løbende blive besvaret skriftligt via EU-Supply.
Bemærk, at markedsdialogen og udbuddet er to separate processer. Som potentiel tilbudsgiver i det kommende udbud er du ikke forpligtet til at deltage i markedsdialogen, og omvendt har deltagelse i markedsdialogen ikke nogen indflydelse på deltagelse i og evaluering af kommende udbud.
// TEMAER I MARKEDSDIALOG //
Markedsundesøgelsen omfatter en række spørgsmål og refleksioner under følgende temaer:
(1) Arbejdsmiljø, bl.a. indstigningshøjde, ståhøjde og døråbning, (2) Sikkerhed, bl.a. ransomware og terrorsikring, (3) EL som drivmiddel, bl.a. krav til max effekttab de første 8 år, samt kapacitet og montering af batteripakken, samt (4) Leveringsbetingelser og leveringstid, fx levering af første bil efter max 15 mdr. fra kontraktunderskrift og håndtering af løbende HW/SW opgraderinger.