23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 065-168379
Offentliggjort
01.04.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Hillerød Kommune

Markedsdialog vedrørende udbud af eldrevne personbiler


Hillerød Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Hillerød Kommune
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christoffer Aarslew-Jensen
E-mail: chraa@hillerod.dk
Telefon: +45 72320000
Fax: +45 72323213
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/176337464.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog vedrørende udbud af eldrevne personbiler

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34110000 Personbiler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Hillerød Kommune planlægger at indgå en ny indkøbsaftale for eldrevne personbiler og ønsker i den forbindelse at gå i dialog med markedet for at blive klogere på potentielle tilbudsgivers syn på den gode aftale.  I samme omgang ønsker vi at blive klogere på det nuværende udbud på markedet. Formålet med markedsdialogen er således at sikre, at det endelige udbudsmateriale bliver konformt med tilgængelige biler på markedet og ligeledes på bedste vis tilgodeser Hillerød Kommune som Ordregiver og potentielle leverandører som Tilbudsgivere.

Markedsdialogen forventes at blive afholdt i uge 16 og 17. Det nærmere tidspunkt for mødet vil blive aftalt individuelt og løbende. Ved overvældende interesse forbeholder Hillerød Kommune sig retten til at invitere et begrænset antal bydere.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I dag indgår der ca. 60 personbiler i Hillerød Kommunes bilflåde fordel på alle kommunens afdelinger og institutioner. Internt regnes der med at personbiler i snit bliver udskiftet hvert 5-6 år. Det er fra politisk side blevet besluttet, at alle personbiler løbende skal konverteres til elbiler i takt med at de skal udskiftes.

På markedsdialogen ønsker vi en åben dialog omkring det gode udbud. Samtidigt ønsker vi at drøfte nedenstående emner. Listen er ikke udtømmende og en mere detaljeret agenda vil blive sendt ud inden mødet. Vi vurderer at et møde vil kunne afholdes på ca. 90 min.

Emner til markedsdialog:

Type af aftale og løbetid; Leveringstid; Tekniske krav til bilerne; Særlige opmærksomhedspunkter ved elbiler; Kommunens identificerede behov; Dæktyper; Service- og vedligeholdelsesaftale; Krav til ekstraudstyr.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
13/05/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/03/2022

Send til en kollega

0.047