Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
I/S Refa
Vindere
Indkøb af renovationsbiler
(26.08.2022)
Ejner Hessel A/S
Jyllandsvej 4
7330 Brande
Indkøb af renovationsbiler
I/S Refa
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 78951818
Postadresse: Energivej 4
By: Nykøbing F
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4800
Land: Danmark
Kontaktperson: Line Brandt Dissing
E-mail: lbd@refa.dk
Telefon: +45 54841400
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/177165718.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.refa.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af renovationsbiler
Der ønskes indkøbt 7 stk 1-kammer komprimator renovationsbiler til indsamling af den nye fraktion plast og mad- og drikkekartoner i Guldborgsund og Lolland kommuner. Derudover ønskes service- og reparationsaftale for bilerne (chassis) i en 8 årig periode.
Lolland-Falster
Der ønskes indkøbt 4 stk 2-akslede renovationsbiler med 1-kammer komprimeringsenhed samt 3 stk. 3-akslede renovationsbiler med 1-kammer komprimeringsenhed til indsamling af den fraktionen plast/mad- og drikkekartoner, som opsamles i husstandene i beholdere på hjul eller i plastsække. Renovationsbilerne vil blive anvendt i Guldborgsund og Lolland kommuner. Derudover ønskes service og reparationsaftale for bilerne i en 8 årig periode. Bilerne ønskes leveret fra 1/1-2023.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver er registreret i CVR-registret, RUT-registret eller tilsvarende udenlandsk register. Det bemærkes, at det er et krav, at den vindende tilbudsgiver er registreret i CVR-registeret, hvis virksomheden er dansk, eller i RUT-registret, hvis Tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed.
Krav om egenkapital og resultat
Kravom forsikring og sikkerhedsstillelse
Tilbudsgiver kan tegne en erhvervsansvarsforsikring på 10 mio. DKK for personskade og 5 mio. DKK for tingsskade
Tilbudsgiver kan stille sikkerhed for kontraktens gennemførelse på DKK 1.000.000.
Positiv egenkapital på mindst 5 mio. kr. ved udgangen af det senest afsluttede og godkendte årsregnskab.
Positivt resultat som gennemsnit over de 3 senest afsluttede og godkendte regnskabsår.
Krav om referencer
Tilbudsgiver har erfaringer med tilsvarende opgaver med levering af renovationsbiler og servicering og reparation af renovationsbiler fra mindst 4 referencer på levering af færdige renovationsbiler inkl. service og reparation af chassiser fra de seneste 3 år regnet fra udbuddets offentliggørelse, og at Tilbudsgiver kan dokumentere referencerne med beskrivelse for hver referenceangivelse af, hvilke leverancer Tilbudsgiver har haft, herunder angive kontraktperiode, leverede antal renovationsbiler og hvilke kommuner/selskaber/virksomheder, der har været kunde
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk