Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=330852&B=DINFORSYNING
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Opdateringer
Køretøjer
DIN Forsyning A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
E-mail: hesm@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747542
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
Del II: Genstand
Køretøjer
Udbuddet vedrører indkøb og levering af 21 fabriksnye el- og dieselkøretøjer til DIN Forsyning A/S, DIN Forsyning Affald A/S, DIN Forsyning Vand A/S og DIN Forsyning Varme A/S, DIN Forsyning Spildevand A/S (herefter benævnt Ordregiver)
Køretøj 1
Delaftale 1 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet lastbil til DIN Forsyning Spildevand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 2
Delaftale 2 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet varevogn med lad til DIN Forsyning Spildevand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 3
Delaftale 3 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet 4x4 varevogn med lad og dobbeltkabine til DIN Forsyning Vand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 4
Delaftale 4 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny eldrevet varevogn til DIN Forsyning Spildevand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 5
Delaftale 5 vedrører indkøb og levering af 5 fabriksnye eldrevne små varevogne til DIN Forsyning A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 6
Delaftale 6 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny eldrevet varevogn til DIN Forsyning Spildevand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 7
Delaftale 7 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet 4x4 varevogn til DIN Forsyning Vand A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 8
Delaftale 8 vedrører indkøb og levering af 6 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 9
Delaftale 9 vedrører indkøb og levering af 2 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Køretøj 10
Delaftale 10 vedrører indkøb og levering af 2 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S
Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Økonomisk og finansiel formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jævnfør udbudslovens § 142 (ESPD’et Del IV: ”Udvælgelseskriterier, afsnit B: Økonomisk og finansiel formåen)
Tilbudsgivers egenkapital skal som minimum have været positiv over de seneste tre regnskabsår
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal dette oplyses i afsnit IV i ESPD i afsnit 6. Her skal det beskrives hvorfor, og på hvilken måde, der er sket ændringer
Teknisk og/eller faglig formåen
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jævnfør udbudslovens § 143 (ESPD’et Del IV: ”Udvælgelseskriterier, Afsnit C: Teknisk og faglig formåen)
Køretøjerne skal leveres fra importørgodkendt forhandler
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/