Fakta om udbudet
Udbyder
Ressourceindsamling A/S
Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)
Ressourceindsamling A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41060565
Postadresse: Farverland 4
By: Glostrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Charlotte Therp
E-mail: charlotte.gron.therp@cloverleaf.dk
Telefon: +45 20486912
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ressourceindsamling.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
Del II: Genstand
Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)
Den udbudte opgave omfatter indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler af nedenstående biltyper til Ordregiver samt tilhørende service.
Ordregiver ønsker at indkøbe følgende sololastbiler ud fra de i Kravspecifikationen angivne krav og beskrivelser:
Eldrevne renovationsbil 3-akslet, (26 ton) 2-kammer: 10 stk.
Bilerne skal være komplet opbygget, klargjort og indregistreret ved levering til Ordregiver og med efterfølgende service- og reparationsaftale.
Herudover indeholder opgaven følgende option:
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 2-kammer: 10 optioner af 5 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 2:
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 1-kammer: 2 optioner af 5 biler samt service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 3:
• Forlængelser af service- og reparationsaftalen: Service- og reparationsaftalen kan forlænges 2 gange 2 år
Den udbudte opgave omfatter indkøb af, fabriksnye og færdigopbyggede el-renovationsbiler af nedenstående biltyper til Ordregiver samt tilhørende service.
Ordregiver ønsker at indkøbe følgende sololastbiler ud fra de i Kravspecifikationen angivne krav og beskrivelser:
Eldrevne renovationsbil 3-akslet, (26 ton) 2-kammer: 10 stk.
Bilerne skal være komplet opbygget, klargjort og indregistreret ved levering til Ordregiver og med efterfølgende service- og reparationsaftale.
Herudover indeholder opgaven følgende option:
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 2-kammer: 10 optioner af 5 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 2:
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 1-kammer: 2 optioner af 5 biler samt service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 3:
• Forlængelser af service- og reparationsaftalen: Service- og reparationsaftalen kan forlænges 2 gange 2 år
Herudover indeholder opgaven følgende option:
Option 1: Indkøb af yderligere biler:
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 2-kammer: 10 optioner af 5 biler samt indgåelse af service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 2
• Eldrevne renovationsbiler 3-akslet, 1-kammer: 2 optioner af 5 biler samt service- og reparationsaftale for disse biler.
Option 3
• Forlængelser af serviceaftalen: Serviceaftaler kan forlænges 2 gange 2 år
Ordregiver har mulighed for at gøre brug af option 1 og 2 til og med 4 år fra kontraktens underskrift (48 måneder). Option 3 kan gøre gældende i henhold til afsnit 4.2 i kontrakten.
Kontrakten træder i kraft ved underskrift. Varighed af Kontrakten følger Service- og reparationsaftalen for den sidst leverede bil inklusive biler ordret iht. optioner. Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationer for en uddybning af kravene til den udbudte bil. Den oplyste samlede kontraktværdi er baseret på et skøn og estimeres til ca. 440 mio. DKK inklusive optioner og service.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Køb, levering og servicering af el-komprimatorbiler (2022)
Del VI: Supplerende oplysninger
ANNULATION: Udbuddet annulleres på baggrund af manglende konkurrence, da flere af de modtagne prækvalifikationsansøgninger er fejlbehæftede.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud