Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=116679
Udbyder
Aalborg Kommune
Vindere
Rammeaftale på levering af EL bil til Aalborg & Brønderslev Kommuner
(20.12.2022)
ERIK MAIBOM A/S
Padevænget 3
9000 Aalborg
Udbud på Rammeaftale, levering af EL bil
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Boulevarden 13
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tine Majlund Vibenfeld
E-mail: tine.vibenfeld@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
CVR-nummer: 29189501
Postadresse: Ny Rådhusplads 1
By: Brønderslev
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9700
Land: Danmark
E-mail: Jorn.Lind@99454545.dk
Telefon: +45 99454545
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bronderslev.dk
Del II: Genstand
Udbud på Rammeaftale, levering af EL bil
Udbud af Rammeaftale på levering af EL biler til Aalborg og Brønderslev Kommuner
Aalborg og Brønderslev
Udbud af Rammeaftale på levering af EL biler til Aalborg og Brønderslev KommunerUdbuddet vedrører desuden option på abonnementer på følgende:• Dækservice Abonnement• Service og vedligeholdelsesabonnement.• Garanteret tilbagekøb af bilerAalborg Kommune estimerede årlige forbrug er 8 -12 stk., med maksimal forbrug på rammeaftalen 32- 48 stk.Brønderslev Kommune estimerede årlige forbrug er 6- 8 stk., med maksimal forbrug på rammeaftalen 24 -32 stk.
2 x 12 måneder.
Levering af EL biler med følgende frivillige optioner:• Dækservice Abonnement• Service og vedligeholdelsesabonnement.• Garanteret tilbagekøb af biler
Den valgte Tilbudsgiver er fra rammeaftalestart forpligtet til at have etableret en erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum kr. 10.000.000 Millioner og den valgte Tilbudsgiver skal kunne foretage genkøb af forsikringssum ved brug af forsikringen uanset tidspunkt for dette. Ordregiver kan når som helst kræve dokumentation herfor.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse egenkapital for 2021• Det er et mindstekrav egenkapitalen er opgjort efter metoden angivet i Årsregnskabsloven § 31(LBK nr. 838 af 08/08/2019).• Beløbet bedes anført i ESPD. • Såfremt egenkapitalen er negativ, skal der medsendes dokumentation for reetablering f.eks. i form af bindende tilsagn fra investor om kapitaltilførsel.
• Det er et mindstekrav at tilbudsgiver har haft positiv egenkapital i 2021.
Tilbudsgiver skal oplyse én reference. Referencen må ikke være ældre end 2019 <br><br>
• Referencen skal være på en betydelig kunde, og det skal oplyses hvor mange biler, kunden har købt i kontraktperioden. • Det skal desuden oplyses, hvor lang kontraktperioden har været. • Der skal oplyses beskrivelse af leverancerne, navn på kunden, CVR nr., kontaktperson samt mail og telefonnummer. Ovenstående bedes oplyst for at påvise relevant erfaring i at samarbejde i en årrække om levering at et betydeligt antal biler til samme kunde/offentlig myndighed. Det er uden betydning, hvorvidt kunden er en offentlig eller privat virksomhed.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang ved åbning af tilbud
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2025
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk