Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=341977&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
OP case carts til SUH Køge
Region Sjælland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Carlsen
E-mail: jsmc@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 40249776
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
OP case carts til SUH Køge
OP case carts til SUH Køge
Indgåelse af rammeaftale på efterfølgende indkøb af OP case carts til SUH Køge
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med klargøringen af dette udbud vil vi afholde leverandørhørings-/produktpræsentationsmøder, hvor interesserede tilbudsgivere kan komme med input til det præliminære udbudsmateriale og præsentere produkter for brugergruppen. Udbudsmaterialet er ikke nødvendigvis det helt endelige udbudsmateriale. Høringsmøderne finder sted fredag den 26. oktober 2022 i tidsrummet kl kl. 08.00 - 16.00 på SUH Køge, Lykkebækvej 1, 4600 Køge.
Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb tildele et mødetidspunkt på dagen til de interesserede tilbudsgivere (forventeligt 60-90 min).
Til høringsmøde bedes tilbudsgiver kunne fremvise et eksempel på OP case cart som i en vis udstrækning, for alt ud over undervogn, lever op til det udbudte produkt. (prototype/model 1:1 eller lignende). Undervogn er ikke så vigtig på eksempel af OP case carts.
For rekvirering af det foreløbige tilbudsmateriale og efterfølgende tilmelding til høringsmøder fremsendes en mail til: Udbudskonsulent Jesper S. Carlsen, email jsmc@regionsjaelland.dk senest den 13. oktober kl. 12.00.