Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=347525&B=GLOSTRUP
Udbyder
Glostrup Kommune
Vindere
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
(17.01.2023)
PowerGo B.V.
Veerdijk 40-D
1531 MS Wormer
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
(17.01.2023)
OK A.M.B.A
ÅHAVE PARKVEJ 11
VIBY J DK-8260
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
Glostrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65120119
Postadresse: Rådhusparken 2
By: Glostrup
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Nielsen
E-mail: mads.nielsen@glostrup.dk
Telefon: +45 43236375
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330940
Del II: Genstand
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
Glostrup Kommune ønsker at understøtte den grønne omstilling ved at forbedre ladeinfrastrukturen. Derfor tilbyder Glostrup Kommune (herefter ”Kommunen”) udvalgte offentlige arealer fordelt i hele Kommunen til opsætning af 17 ladestandere for minimum en og gerne flere ladestanderoperatører. Pladserne stilles til rådighed uden omkostning for de leverandører, der tildeles pladserne.
En leverandør kan kun få tildelt mere en delaftale, såfremt Kommunen ikke modtager tilbud fra tre leverandører jf. afsnit 10. Får man tildelt mere end en pakke kan det kun være i kombinationen 1+2 eller 1+3.
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
Glostrup Kommune
Delaftale 1: Ejbyhallen, Ejby Skole og Nordre Ringvej/Ejby Industrivej/Produktionsvej
Parterne kan optage forhandling om forlængelse af kontrakten efter 8 år.
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
Glostrup Kommune
Stadionvej, Eriksvej/Christiansvej, Nordvangsskolen, Leragergård og Byparkvej
Parterne kan optage forhandling om forlængelse af kontrakten efter 8 år.
Ladestanderudbud i Glostrup Kommune
Glostrup Kommune
Søndervangsskolen, Vej og Park, Dommervangen og Rådhusparken
Parterne kan optage forhandling om forlængelse af kontrakten efter 8 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk