Fakta om udbudet
Udbyder
FSB
Udbud af flytteydelser
FSB
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10355117
Postadresse: Rådhuspladsen 59, 2. sal
By: København V
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1550
Land: Danmark
Kontaktperson: Johnny Stahl Hansen
E-mail: jsh@fsb.dk
Telefon: +45 33132144
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/189531169.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fsb.dk/
Del II: Genstand
Udbud af flytteydelser
Udbuddet vedrører indkøb af flytteydelser til samtlige ordregivers afdelinger.
fsb ønsker at indgå rammeaftale med op til 4 tilbudsgivere, og aftalen indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med fsb, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede aftale. Leverandørerne rangordnes efter kaskademodellen på baggrund af den tilbudsevaluering, der er foretaget af tilbuddene afgivet i forbindelse med dette udbud. Den primære (bedst placerede) leverandør skal først tilbydes den konkrete opgave, og kun hvis denne ikke ser sig i stand til at levere, kan man gå videre til den sekundære, tertiære eller kvartære leverandør i rækken.
København
fsb er Københavns største almene boligselskab med omkring 100 boligafdelinger i Københavns Kommune. fsb ledes af vore beboere og vi ejer ca. 13.000 almene boliger i København. Derudover administrerer vi ca. 1.000 ungdomsboliger og kollegier. Ejendommene er opført i perioden 1933- 2021. Nye ejendomme er under konstruktion.
I forbindelse med helhedsplaner og verserende bygge-/renoveringsprojekter i forskellige boligafdelinger i Storkøbenhavn, er fsb involveret i flere genhusningsprojekter. Ved større renoveringer kræves det ofte af de berørte beboere, at de genhuses, enten permanent til en anden fsb boligafdeling, eller midlertidigt , enten til en anden bolig i fsb eller til en pavillon. Derudover kan der forekomme flytninger af enkelte lejemål f.eks. i forbindelse med skimmelsvamp, brand, oversvømmelse o.l. fsb ønsker at strømline processen i forbindelse med håndtering af disse flytteopgaver.
Udbuddet vedrører indkøb af flytteydelser til samtlige ordregivers afdelinger.
fsb ønsker at indgå rammeaftale med op til 4 tilbudsgivere, og aftalen indgås i form af en obligatorisk rammeaftale. En obligatorisk rammeaftale defineres som en samhandelsaftale med fsb, hvor de omfattede boligafdelinger er forpligtede til at anvende den indgåede aftale. Leverandørerne rangordnes efter kaskademodellen på baggrund af den tilbudsevaluering, der er foretaget af tilbuddene afgivet i forbindelse med dette udbud. Den primære (bedst placerede) leverandør skal først tilbydes den konkrete opgave, og kun hvis denne ikke ser sig i stand til at levere, kan man gå videre til den sekundære, tertiære eller kvartære leverandør i rækken.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af flytteydelser
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver anvender ligeledes udelukkelsesgrunden: § 134 a. En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTOs Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk