Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Udbud af lastbiler til undervisning til AMU Fyn
(02.05.2023)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Udbud af lastbiler til undervisning til AMU Fyn
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55960410
Postadresse: Skovvangen 28
By: Kolding
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Cindy Jane Bjerregaard
E-mail: cjb@hansenberg.dk
Telefon: +45 28455560
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/192610261.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Udbud af lastbiler til undervisning til AMU Fyn
Udbuddet vedrører indkøb og levering af lastbiler til AMU Fyn. Bilerne skal bruges til undervisning på køreteknisk anlæg. Der ønskes tilbud på 8 forvogne, 3 sættevognstrækkere samt 2 påhængsvogne.
Levering skal senest finde sted 1. januar 2024.
Fredericia
Levering af de anførte vogne vil ske på grundlag af kontrakten, der er vedlagt som Bilag 2 - Udkast til aftale. Kontrakten fastlægger de forpligtelser og rettigheder, der vil være gældende mellem parterne i forbindelse med opfyldelsen af kontrakten.
Valg af leverandør er ikke afsluttet, før kontrakten er underskrevet af begge parter.
For nærmere beskrivelse af de udbudte vogne, herunder de krav vognene skal opfylde, henvises til afsnit 8 - Kravspecifikation og Bilag 3 - Tilbudslisten samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved kontraktens start med en forsikringssum på minimum kr. 10.000.000.
Forsikringssummen skal være på minimum kr. 10.000.000 pr. år.
Gyldig dokumentation består af et gyldigt forsikringscertifikat udstedt af Tilbudsgivers forsikringsselskab eller en underskreven erklæring fra Tilbudsgivers forsikringsselskab, hvori forsikringsselskabet indestår for, at forsikringen kan blive tegnet ved aftalestart. Forsikringssummen skal fremgå af erklæringen.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Referencerne skal være udført af Tilbudsgiver. For at en reference anses for sammenlignelig, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'et.
Minimumskrav: Referencen skal angå levering af lastbiler.
Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste tre år.
Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end kr. 1.500.000 pr. år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk