Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=349915&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
(03.07.2023)
Ejner Hessel A/S
Brande
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 27-02-2023
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Rødovre Kommune har foretaget ændringer i bilag 2 - kravspecifikation.
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-03-2023
Time: 12:00
IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 10-06-2023
Læses:
Dato: 06-07-2023
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 13-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 06-03-2023
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Rødovre Kommune har foretaget ændringer i bilag 2 - kravspecifikation.
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-03-2023
Time: 12:00
IV.2.6)
I stedet for:
Dato: 10-06-2023
Læses:
Dato: 13-07-2023
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 13-02-2023
Time: 12:00
Læses:
Dato: 13-03-2023
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Rødovre Kommune har foretaget ændringer i bilag 2 - kravspecifikation.
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 65307316
Postadresse: Rødovre Parkvej 150
By: Rødovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2610
Land: Danmark
Kontaktperson: Mike Sundahl
E-mail: msu@publicure.dk
Telefon: +45 20155598
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Nærværende EU-udbud vedrører anskaffelse af 1- og 2-kammer komprimatorkasser inkl. opbygning på el-chassiser (betegnes skraldebiler) til indsamling af affald i Rødovre Kommune.
Rødovre Kommune
Nærværende EU-udbud vedrører anskaffelse af 1- og 2-kammer komprimatorkasser inkl. opbygning på el-chassiser (betegnes skraldebiler) til indsamling af affald i Rødovre Kommune.
Kontrakten kan af Rødovre Kommune forlænges i 6 x 1 år på uændrede vilkår
Kontrakten kan af Rødovre Kommune forlænges i 6 x 1 år på uændrede vilkår
Option på at 3-akslet el-chassis, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse i stedet leveres med en 3-kammer komprimatorkasse.
Option på indkøb af op til 3 stk. 3-akslet el-chassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse
Option på indkøb af 1 stk. 3-akslet el-chassiser, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver indestår for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134a, 135 og 136.
De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1) – 6), finder ikke anvendelse.
Ansøger skal opfylde følgende egnethedskrav:
(i) omsætningskrav i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) Soliditetsgrad i det senest afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende mindstekrav:
(i) En omsætning på mindst DKK 1.000.000 pr. år i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
(ii) En soliditetsgrad på mindst 10 % i det senest afsluttede regnskabsår.
Mindst 3 referencer om levering af renovationsvogne med komprimering.
Referencekravet dokumenteres på følgende måde:
En liste over Ansøgers betydeligste leveringer af renovationsvogne med komprimering, der er leveret inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb og tidspunkter og den offentlige modtager (referencer). Ved ”betydeligste leveringer” forstås leverancer af renovationsvogne med komprimering, som i relation til økonomisk værdi og kundens størrelse har størst lighed med det konkrete udbud.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk