Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark, Projektorganisationen for Nyt OUH
Udbud af Casecarts, væske- og burvogne til Nyt OUH
Region Syddanmark, Projektorganisationen for Nyt OUH
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Glisholmvej 2A
By: Odense S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 5260
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Stærmose
E-mail: martin.s@rsyd.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsyddanmark.dk
Del II: Genstand
Udbud af Casecarts, væske- og burvogne til Nyt OUH
Udbuddet vedrører Region Syddanmarks indkøb af Casecarts, væske- og burvogne til Nyt Universitetshospital i Odense (Nyt OUH).
Odense S, Danmark
Formålet med projektet DP144 er at anskaffe de nødvendige vogne for, at det nye Universitetshospital i Odense (Nyt OUH) kan tages i drift. Det drejer sig om:
- 260 Casecarts til transport af sterile artikler og udstyr til operationsstuerne,
- 80 Væskevogne til transport af væsker fra Apotek til klinik og
- 200 Burvogne til transport af varer, hjælpemidler, stort affald mm
- 50 plastikbakker til Burvogne.
De tekniske specifikationer for Leverancen er fastsat i udbudsmaterialet, jf. Bilag 1 - Kravspecifikationen.
Alle vogne skal via AGV-systemet transporteres rundt på Hospitalet og kunne håndteres automatisk via de automatiserede transportbaner i Sterilcentralen, Affaldscentralen samt Post- og Varemodtagelsen.
Leverancekontrakten omfatter også levering af reservedele til Casecarts, Væskevogne og Burvogne.
Kontrakten indeholder option på tilkøb af yderligere 100 Casecarts, 100 Væskevogne og 150 Burvogne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Region Syddanmark har under udbuddet modtaget to tilbud. Ved en gennemgang af de modtagne tilbud, har Region Syddanmark desværre konstateret, at begge tilbud er ukonditionsmæssige, hvorfor en annullation af udbudsforretningen er nødvendig.
Region Syddanmark har på denne foranledning konstateret et behov for justeringer og ændringer af udbudsmaterialet, hvorfor Region Syddanmark arbejder på et nyt udbud af vogne. Dette vil offentliggøres, når der foreligger en endelig afklaring omkring Region Syddanmarks behov.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand stillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i stand still-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk