23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 030-086829
Offentliggjort
10.02.2023
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Renovest A/S

Annuleringsbekendtgørelse -EU udbud renovationsbiler Renovest A/S


Renovest A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Renovest A/S
CVR-nummer: 37276588
Postadresse: Stengårdsvej 33
By: Løgstør
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 9670
Land: Danmark
Kontaktperson: Lotte Hoffmann Bonde
E-mail: lotte.bonde@fssv.dk
Telefon: +45 69166700
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/195897539.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.fssv.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annuleringsbekendtgørelse -EU udbud renovationsbiler Renovest A/S

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144511 Renovationsvogne
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet er annulleret, da ordregiver har opdaget, at der var en mangel under fanebladet krav i forhold, hvad der var beskrevet i fanebladet " krav" i forhold, hvad der var beskrevet i udbudsbetingelserne

Renovest A/S udbyder hermed indkøb af 3 fabriksnye renovationsbiler med komprimatorkasse til indsamling af dagrenovation og emballage i Vesthimmerlands kommune samt optioner for henholdsvis yderligere tilkøb af tilsvarende bil og serviceaftale.

Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud jf. LOV nr. 1564 af 15/12/2015 (Udbudsloven) §§ 56 og 57.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50114000 Reparation og vedligeholdelse af lastbiler
50114100 Reparation af lastbiler
50114200 Vedligeholdelse af lastbiler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter 3 nøglefærdige, fabriksnye renovationsbiler med komprimatorkasse til indsamling af dagrenovation og emballage i Vesthimmerlands Kommune. Kravene hertil er nærmere beskrevet i kravspecifikationen, bilag 2.

Herudover er der to optioner omfattet af udbuddet. Den første option omhandler service af renovationsbilerne, herunder levering af reservedele i fem år med mulighed for forlængelse i op yderligere 3 x 1 år.

Den anden option omfatter køb af op til yderligere 1 nøglefærdig renovationsbil magen til dem, der beskrives i kravspecifikationen. 

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 35%
Kvalitetskriterium - Navn: Levering / Vægtning: 35%
Pris - Vægtning: 30%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er to optioner omfattet af udbuddet. Den første option omhandler service af renovationsbilerne, herunder levering af reservedele i fem år med mulighed for forlængelse i op yderligere 3 x 1 år.

Den anden option omfatter køb af op til yderligere 1 nøglefærdig renovationsbil magen til dem, der beskrives i kravspecifikationen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2023/S 027-078556
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

EU udbud renovationsbiler Renovest A/S

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/02/2023

Send til en kollega

0.063