Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/76ef2edf-cf3f-45b0-8d03-c6eeac0eec40/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Renovation
Vindere
Kontrakt vedrørende levering af 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T. færdigopbygget med kroghejs til Aalborg Forsyning
(04.07.2023)
Volvo Truck Center A/S
Højager 7
2630 Taastrup
Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
Aalborg Renovation
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29183420
Postadresse: Over Bækken 2
By: Aalborg
NUTS-kode: DK05 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Christine Søndergaard Pedersen
E-mail: christine.pedersen@aalborg.dk
Telefon: +45 25200066
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Levering af i alt 2 stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler
Leverancen omfatter levering af i alt 2 lastbiler med følgende opbygning:
1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil samt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran.
Aftalen er opdelt i 2 delaftaler
1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil
1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs renovationsbil
Om muligt ønsker Ordregiver tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand, og opfordrer Tilbudsgiver til at afgive tilbud på dette i form af en option. Optionen indgår ikke evalueringen.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende sideordnede tilbud.
Ad afsnit II.2.7: Kontrakten forventes af have en varighed på 19 måneder. Garantiperioden løber ud over dette.
1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med kroghejs og kran
Om muligt ønsker Ordregiver tilføjelse af hjælpefunktion for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand, og opfordrer Tilbudsgiver til at afgive tilbud på dette i form af en option. Optionen indgår ikke evalueringen.
Det er ikke tilladt tilbudsgiveren at indsende sideordnede tilbud.
Ad afsnit II.2.7: Kontrakten forventes af have en varighed på 19 måneder. Garantiperioden løber ud over dette.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver har ingen krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Ordregiver har ingen krav til teknisk og faglig kapacitet.
I henhold til udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
ESPD'et findes sammen med det øvrige udbudsmateriale på Ethics. Her findes ligeledes supplerende vejledning til udfyldning af ESPD (i udbudsbetingelserne). Såfremt man ønsker at afgive tilbud i denne udbudsproces, skal man udfylde det offentliggjorte ESPD i Ethics.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et oplyse navn, CVR-nr., postadresse, kontaktperson, hvorvidt tilbudsgiver er en mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed samt hvorvidt tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre, f.eks. som konsortium (ESPD del II.A).
Endvidere skal tilbudsgiver oplyse navn og adresse(r) på den eller de personer, der måtte være beføjet til at repræsentere tilbudsgiver i forbindelse med denne udbudsprocedure med navn, stilling, postadresse, telefon, e-mail samt om nødvendigt detaljerede oplysninger om repræsentation (ESPD del II.B). Tilbudsgiver skal oplyse de efterspurgte oplysninger i udbudsbekendtgørelsens del III.
Tilbudsgiver skal bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135, stk. 1 —3 og 136 (ESPD del III, afsnit A, B og C). Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (ESPD del III, afsnit C).
De efterspurgte oplysninger danner grundlag for ordregivers vurdering af, hvorvidt tilbudsgiver er egnet til at løfte den udbudte opgave. Hvis tilbudsgiver deltager i udbudsproceduren sammen med andre, navnlig som del af en gruppe, et konsortium, et joint venture eller lignende, skal alle berørte deltagere indsende et særskilt ESPD. Alle de krævede oplysninger under del III skal afgives for hver deltager i konsortiet. Det vil i forbindelse med egnethedsvurderingen dog være konsortiets samlede egnethed, der vurderes. Hvis de krævede oplysninger ikke afgives af alle konsortiedeltagere, er tilbuddet ikke nødvendigvis ikke-konditionsmæssigt, men det kan have betydning for egnethedsvurderingen. Endvidere skal hver deltager i det individuelle ESPD angive den økonomiske aktørs rolle i gruppen, de øvrige økonomiske aktører, der deltager i proceduren samt i givet fald navnet på den deltagende gruppe (ESPD del II.A).
Tilbudsgiver kan alene indgive ét tilbud pr. delaftale. Hvis samme juridiske enhed er en del af eller på anden måde deltager i flere tilbud, f.eks. selv indgiver tilbud, men samtidig indgår som deltager i et konsortium, der indgiver tilbud, skal tilbudsgiverne sikre, at samme juridisk enheds deltagelse ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige tilbudsgiveres tilbud.
I henhold til punkt IV.2.4) skal tilbud, inklusive bilag, afleveres på dansk. Dokumentation, som ikke forefindes på dansk kan afleveres på svensk, norsk eller engelsk.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBKL nr. 593 af 2. 6. 2016) m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk