Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6bb21bbd-dfa9-4e05-8bcb-8d04c1bb95fe/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Indkøb af affaldsløsninger
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35209115
Postadresse: Flakhaven 2
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Cayan Cetin
E-mail: cce@odense.dk
Telefon: +45 23269877
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af affaldsløsninger
Denne kontrakt omfatter levering af affaldssorteringsløsninger til indendørs brug til Odense Kommunes ejendomsportefølje.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1 – Kravspecifikation og af det øvrige materiale.
Delaftale 1 - Indkøb af affaldsløsninger
Affaldsløsningen på delaftale 1 er påtænkt til skoler og daginstitutioner.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.1 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
Delaftale 2 - Indkøb af affaldsløsninger
Affaldsløsningen på delaftale 2 er påtænkt til administrative bygninger m.m.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.2 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
Delaftale 3 - Indkøb af affaldsløsninger
Affaldsløsningen på delaftale 3 er påtænkt til plejecentre, madkundskabslokaler i skoler og storkøkkener i daginstitutioner
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.3 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen udvælgelseskriterier for Økonomisk og finansiel kapacitet
Tilbudsgiver skal angive sammenlignelige referencer
Referencerne skal vedrøre salg af affaldssorteringsløsninger.
Tilbudsgiver skal angive mindst 3 sammenlignelige referencer, der ikke er mere end 3 år gamle.
Hver enkelt reference skal have en omsætning på minimum 100.000 kr. Referencerne kan vedrøre enkeltstående leverancer eller et løbende samarbejde, f.eks. en flerårig kontrakt/rammeaftale.
Alderen på referencerne regnes i forhold til referencens slutdato (eller eventuelt sidste leverance) og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Referencens slutdato må således ikke være ældre end 3 år fra tilbudsfristens dato. Der kan også være tale om referencer, der vedrører igangværende kontrakter.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udelukkelsesgrunde: Tilbudsgiver, der er omfattet af udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens §§ 134 a-137, er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre den pågældende tilbudsgiver fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk