23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 113-354107
Offentliggjort
14.06.2023
Udbudstype
Annullering

Udbyder

I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Udbud - Leje af materiel


I/S Vestforbrænding og datterselskaber

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: I/S Vestforbrænding og datterselskaber
CVR-nummer: 10866111
Postadresse: Ejby Mosevej 219
By: Glostrup
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2600
Land: Danmark
Kontaktperson: Claire Schmidt
E-mail: CSCH@vestfor.dk
Telefon: +45 21490104
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vestfor.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/293501
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Fjernvarme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud - Leje af materiel

Sagsnr.: 22-00714
II.1.2) Hoved-CPV-kode
42420000 Spande, skovle, grabber og gribere til kraner og gravemaskiner
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en rammeaftale på leje af materiel til I/S Vestforbrænding. Rammeaftalen består af 3 delaftaler:

• Delaftale 1: Skure, moduler, letvogne og containere

• Delaftale 2: Udstyr og materiel til byggeplads

• Delaftale 3: Telte

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 32 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1: Skure, moduler, letvogne og containere

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
31731100 Moduler
34220000 Påhængsvogne, sættevogne og mobile containere
44112100 Skure
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

I/S Vestforbrænding

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vestforbrænding har mange aktiviteter på sitet i Glostrup samt genbrugspladser i Høje Taastrup og Frederikssund samt på decentrale byggepladser.

Der gennemføres anlægsprojekter samt vedligeholdelsesarbejder på vores anlæg, som varierer i størrelse. Dette stiller krav til at skurvogne skal kunne opføres i moduler og antallet af moduler skal være fleksibelt under hele byggeperioden.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalens maksimale økonomiske værdi, inklusiv forlængelser på 4 x 12 måneder er

fastsat til 12.000.000 DKK.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Udstyr og materiel til byggeplads

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44512600 Værktøjer til vejarbejde
44512000 Diverse håndværktøj
44511000 Håndværktøj
44510000 Værktøj
43830000 Maskinværktøj
42416300 Lifte
42415110 Gaffeltrucker
34142200 Skovllæssere
42420000 Spande, skovle, grabber og gribere til kraner og gravemaskiner
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

I/S Vestforbrænding

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vestforbrænding har mange aktiviteter på sitet i Glostrup samt genbrugspladser i Høje Taastrup og Frederikssund samt på decentrale byggepladser.

Der gennemføres anlægsprojekter samt vedligeholdelsesarbejder på vores anlæg, som varierer i størrelse. Dette stiller krav udstyr og materiel til byggeplads.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalens maksimale økonomiske værdi, inklusiv forlængelser på 4 x 12 måneder er

fastsat til 28.000.000 DKK.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3: Telte

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
39522530 Telte
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

I/S Vestforbrænding

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Vestforbrænding har mange aktiviteter på sitet i Glostrup samt genbrugspladser i Høje Taastrup og Frederikssund samt decentrale byggepladser.

Der gennemføres projekter samt vedligeholdelsesarbejder på vores anlæg, der kræver midlertidige foranstaltninger, telte mm., som varierer i størrelse. Dette stiller krav til at telte skal kunne opføres i standard moduler og antallet af moduler skal være fleksibelt under hele lejeperioden.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalens maksimale økonomiske værdi, inklusiv forlængelser på 4 x 12 måneder er

fastsat til 4.000.000 DKK.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2023/S 058-171421
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud - Leje af materiel, Delaftale 1: Skure, moduler, letvogne og containere

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2: Udstyr og materiel til byggeplads

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
16/05/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Zeppelin Danmark A/S
CVR-nummer: 40649247
Postadresse: Park Allé 363
By: Brøndby
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 2605
Land: Danmark
E-mail: brondby-rental.dk@zeppelin.com
Telefon: +45 70252211
Internetadresse: https://zeppelin-rental.dk/
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 28 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 28 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale 3: Telte

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
09/06/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 2
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Hallgruppen ApS
CVR-nummer: 38614886
Postadresse: Hasselvej 5
By: Stege
NUTS-kode: DK0 Danmark
Postnummer: 4780
Land: Danmark
E-mail: post@hallgruppen.dk
Telefon: +45 70883920
Internetadresse: https://hallgruppen.dk/
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som angivet i §§

134a-136 i udbudsloven, jf. bkg. 1078 af 29.06.2022, § 11 samt de frivillige

udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 2, jf. bkg. 1078 af 29.06.2022, § 11. Der

gøres i den forbindelse opmærksom på, at udbudslovens § 134 a omfatter en rent national

udelukkelsesgrund.

I forbindelse med udfyldelse af ESPD’et, skal det oplyses med ”Ja” eller ”Nej” i Del III, afsnit

D, om den økonomiske aktør er omfattet af udelukkelsesgrunden.

Såfremt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, vil ansøger

blive udelukket fra at deltage i udbudsproceduren, medmindre ansøger inden for en

passende frist kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for tilbudsgivers pålidelighed

(”selfcleaning”), jf. udbudslovens § 138.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud

inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere

om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2,

stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den

Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra

dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de

berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af

konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet

en begrundelse for beslutningen.

3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter

den dag, hvor

ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller

udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.

VI.4.4)

udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt

underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er

indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er

indgivet i standstill- perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende

virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
09/06/2023

Send til en kollega

0.048