Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/odense-renovation/tenderinformationshow.aspx?Id=146044
Udbyder
ODENSE RENOVATION A/S
Vindere
1 stk. teleskoplæsser
(04.09.2023)
OP SYSTEM DANMARK A/S
Lundagervej 30
8723 Løsning
1 stk. teleskoplæsser
ODENSE RENOVATION A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 17414070
Postadresse: Snapindvej 21
By: Odense V
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5200
Land: Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
Telefon: +45 63138200
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odenserenovation.dk
Del II: Genstand
1 stk. teleskoplæsser
Indkøb af 1 stk. teleskoplæsser til læsseopgaver på en genbrugsstation
Odense
Indkøb af 1 stk. teleskoplæsser til læsseopgaver på en genbrugsstation. Min. 4 tons løftekapacitet, min. 7,5 m løftehøjde, min. 4 m rækkevidde, dieselmotor m. partikelfilter, stage V, 24 tommer dæk.
Flere detaljer kan ses i kravspecifikationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysning om egenkapital
Egenkapitalen skal have været positiv i hvert af de seneste tre regnskabsår.
Del IV: Procedure
Odense Renovation
Tilbudsgivere eller deres repræsentanter har ikke adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk