23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 131-416581
Offentliggjort
11.07.2023
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Indkøb og ombytning af affaldsbeholdere


Fællesindkøb Midt

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fællesindkøb Midt
Postadresse: Chr M Østergaards Vej 4
By: Horsens
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8700
Land: Danmark
Kontaktperson: Lina Elkær
E-mail: lielk@fikm.dk
Telefon: +45 76292018
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fikm.dk/
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/fef587e0-8912-4591-a973-a7827b5e2d2b/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb og ombytning af affaldsbeholdere

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Beholderne skal anvendes i den nye affaldsordning, som skal implementeres i Horsens Kommune i efteråret 2024. Horsens Kommune indkøber nye beholdere til brug ved enfamilieboliger, sommerhuse, flerfamilieboliger, institutioner, kolonihaver hhv. tilmeldte virksomheder og de eksisterende 2-, 3- og 4-hjulede beholdere skal hjemtages og afsættes til genanvendelse. Implementeringen af den nye affaldsordning finde sted i august 2024 til og med november 2024.

Den udbudte kontrakt vedrører en hovedleverance ifbm. kontraktstart samt supplerende levering i kontraktperioden.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Levering af 2- og 3-hjulede, udbringning af 2-, 3- og 4-hjulede beholdere samt hjemtagning af eksisterende beholdere.

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480 Affaldscontainere og -spande
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Horsens Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering af 2- og 3-hjulede, udbringning af 2-, 3- og 4-hjulede beholdere samt hjemtagning af eksisterende beholdere.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Levering af 4-hjulede beholdere

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34928480 Affaldscontainere og -spande
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Hovedudførelsessted:

Horsens Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering af 4-hjulede beholdere.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/09/2023

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Fællesindkøb Midt forventer at annoncere udbud på indkøb og ombytning af affaldsbeholdere for Horsens Kommune primo september.

Udbudsmaterialet sendes hermed i høring ved potentielle tilbudsgivere samt markedets øvrige interessenter. Formålet med høringen er at give markedets interessenter mulighed for at indsende kommentarer og spørgsmål til udbudsmaterialet forud for offentliggørelse af det endelige materiale.

Nærmere information samt høringsmateriale kan findes i ETHICS under "Markedsundersøgelse". Der er frist for indsendelse af høringssvar/bemærkninger til høringsmaterialet onsdag den 16. august 2023.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/07/2023

Send til en kollega

0.047