Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Udbud af fabriksny lastbil med kran og hejs til Esbjerg Kommune
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3)
Kontrakttype
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Udbuddet omfatter indkøb af 1 fabriksny lastbil med kran og hejs, samt option på en serviceaftale
II.1.5)
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 400 000.00 DKK
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)
Beskrivelse
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:
Esbjerg Kommune, Entreprenørgården, Vibevej 8, 6705 Esbjerg Ø
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Udbuddet vedrører køb af en fabriksny last, hvorpå der er monteret kran og hejs, til Esbjerg Kommune. Lastbilen skal bruges i det daglige arbejde hos Esbjerg Kommunes Entreprenør, samt til vinterberedskab med plov og saltstrøer. Dertil ønskes tilbud på tilkøb af en serviceaftale.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Brugsfunktioner - Lastbil / Vægtning: 30%
Kvalitetskriterium - Navn: Brugsfunktioner - Kran / Vægtning: 20%
Pris - Vægtning: 50%
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 400 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Option på serviceaftale (derfor er kontrakten i nærværende bekendtgørelse angivet til 60 mdr. svarende til serviceaftalens løbetid fra leveringstidspunktet.)
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.1)
Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/09/2023
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 26/09/2023
Tidspunkt: 00:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af de indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail:
kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse:
www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/08/2023