Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Vindere
Delaftale 3: Kassebiler — medium længde
(26.01.2017)
Iveco Danmark A/S
Erhvervsvej 5
2600 Glostrup
Delaftale 4: Kassebiler — lang længde
(26.01.2017)
Iveco Danmark A/S
Erhvervsvej 5
2600 Glostrup
Delaftale 1: Ladbiler
(26.01.2017)
Iveco Danmark A/S
Erhvervsvej 5
2600 Glostrup
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 31-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 07-11-2016
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 31-10-2016
Time: 12:00
Læses:
Dato: 07-11-2016
Time: 12:00
Genudbud om indkøb af lad- og kassebiler
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Erol Koc
E-mail: cz1a@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61801482.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61801482.aspx
Del II: Genstand
Genudbud om indkøb af lad- og kassebiler.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en rammeaftale om indkøb af lad- og kassebiler over 3 500 kg, som er opdelt i 4 delaftaler. For hver delaftale ønsker Ordregiver et tilbud på en hovedydelse og en række optioner. Optionerne kan blive udnyttet i såvel aftalens ordinære periode samt i en eventuel forlængelsesperiode.
Rammeaftalen indgås for en periode på 24 måneder med mulighed for forlængelse i op ti 24 måneder (2 x 12 måneder). Den maksimale varighed af hver rammeaftale er derved 48 måneder.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i kravspecifikationen (bilag 1).
Delaftale 1: Ladbiler
Indkøb af ladbiler over 3 500 kg. Udbudt aftale er en rammeaftale, og vil hovedsageligt blive benyttet af Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning, men skal være åben for træk af kommunens øvrige forvaltninger.
2 gange 12 måneder.
Henvises til tilbudslisten (bilag B).
Delaftale 2: Kassebiler — kort længde
Indkøb af kassebiler(kort længde) over 3 500 kg. Udbudt aftale er en rammeaftale, og vil hovedsageligt blive benyttet af Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning, men skal være åben for træk af kommunens øvrige forvaltninger.
2 gange 12 måneder.
Henvises til tilbudslisten (bilag B).
Delaftale 3: Kassebiler — medium længde
Indkøb af kassebiler(medium længde) over 3 500 kg. Udbudt aftale er en rammeaftale, og vil hovedsageligt blive benyttet af Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning, men skal være åben for træk af kommunens øvrige forvaltninger.
2 gange 12 måneder.
Henvises til tilbudslisten (bilag B).
Delaftale 4: Kassebiler — lang længde
Indkøb af kassebiler(Langlængde) over 3 500 kg. Udbudt aftale er en rammeaftale, og vil hovedsageligt blive benyttet af Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning, men skal være åben for træk af kommunens øvrige forvaltninger.
2 gange 12 måneder.
Henvises til tilbudslisten (bilag B).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk