23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
13.10.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Herning Kommune

Tilbudsindhentning, ladbiler og kassevogn


Herning Kommune

Opgavebeskrivelse
Herning Kommunes driftsafdeling ønsker tilbud på 2 stk. ladbiler (Benzin), samt 1 stk. kassevogn.
Denne tilbudsindhentning vedrører kun indkøb og levering af 2 indregistrerede ladbiler og 1 stk. kassevogn.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/62092377.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret13. oktober 2016 10:29:05 CEST
Deadline28. oktober 2016 12:00:00 CEST
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeVarekøb
UdbudsformOffentligt/åbent udbud
CPV kode34134100, 34136200
NUTS kodeDK04
MyndighedstypeKommune

Dokumenter & materiale

Link til udbudsmaterialehttp://permalink.mercell.com/62092377.aspx

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Udvælgelseskriterier

Kontaktperson

NavnTommy Thomsen
Telefon+45 96282339
E-mailtommy.thomsen@herning.dk

Ordregiver

NavnHerning Kommune
AdresseTorvet 5
7400 Herning
DK
Telefon+45 96282339
Fax+45 96282930
E-mailtommy.thomsen@herning.dk
WWWhttp://www.herning.dk

Modtager af tilbud

NavnMercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbudhttp://permalink.mercell.com/62092377.aspx

Send til en kollega

0.048