1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Nordværk I/S
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
EU-udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024
Beskrivelse
:
Udbuddet omfatter indkøb af fem stk. fabriksnye og færdigopbyggede lastbiler til Nordværk. Indkøbet opdeles i fem særskilte delaftaler - én delaftale for hver fabriksny- og færdigopbygget lastbil. Nordværk vil for hver delaftale indgå kontrakt med én leverandør, der herefter skal varetage levering af den fabrkiksny- og færdigopbyggede lastbil omfattet af den pågældende delaftale. Udbuddet opdeles i følgende delaftaler: - Delaftale 1: 1 stk. 4 akslede dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat og kran til tømning af affaldsløsninger og nedgravede containere - Delaftale 2: 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer molokrenovationsaggregat med kran - Delaftale 3: 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer dagrenovationsaggregat - Delaftale 4: 1 stk. fabriksnye 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T. færdigopbyggede med kroghejs renovationsbil - Delaftale 5: 1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbiler færdigopbyggede med 2-kammer renovationsaggregat Tilbudsgiver kan afgive tilbud på én, flere eller alle delaftaler.
Identifikator for proceduren
:
5b6bf422-7194-4b62-b743-7493d33a79ef
Tidligere bekendtgørelse
:
5e17043e-a0c1-439e-9528-0abecf75cd8e-01
Intern ID
:
Udbud af lastbilertil Indsamling og kunder 2024
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter reglerne i udbudslovens §§ 56 og 57. Udbudsprocessen tilrettelægges i følgende faster: 1. Udarbejdelse af tilbud - Tilbudsgiver udarbejder sit tilbud på baggrund af udbudsmaterialet og afgiver tilbud via Ethics inden tilbudsfristens udløb. Tilbudsgiver har i denne periode mulighed for at efterspørge yderligere oplysninger ved at stille skriftlige spørgsmål. 2. Vurdering af tilbud - Ordregiver påbegynder vurderingen af tilbuddene umiddelbart efter tilbudsfristens udløb. Efter åbningen af de modtagne tilbud vurderer Ordregiver, om tilbuddet er konditionsmæssigt, herunder om tilbudsgiveren har udfyldt det fælleseuropæiske udbudsdokument. Ordregiver evaluerer herefter tilbuddene i overensstemmelse med det valgte tildelingskriterie. 3. Tildeling af kontrakt - Før Ordregiver træffer endelig beslutning om tildeling af kontrakt, skal Ordregiver kræve, at den tilbudsgiver, som Ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD’et. Inden tildeling af kontrakten skal tilbudsgiver på Ordregivers anmodning endvidere fremsende dokumentation som angivet i Bilag 1.1, afsnit 5, Bilag 2.1, afsnit 4, Bilag 3.1, afsnit 4, Bilag 4.1, afsnit 4, Bilag 5.1, afsnit 4 dokumentation. Når Ordregiver har truffet endelig beslutning om tildeling af kontrakten, underrettes samtlige tilbudsgivere skriftligt og samtidigt herom via Ethics. Kontrakten kan ikke underskrives før udløbet af standstill-perioden på 10 dage og anses først for indgået, når kontrakten er underskrevet. Kontrakten forventes at blive underskrevet digitalt.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34142000
Kranbiler og dumpere,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Levering skal ske til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
10 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
1) Deltagelse i udbuddet kan kun ske elektronisk via ordregivers anvendte elektroniske udbudssystem, Ethics. For adgang til udbudsmaterialet skal tilbudsgiver være registreret som bruger. Registrering er vederlagsfri. Såfremt tilbudsgiver oplever problemer med systemet, kan Ethics support kontaktes på Ethics' kundeserviceportal eller på telefon (+45) 70227007. 2) Såfremt tilbuddet indeholder flere udgaver (versioner) af det samme dokument, vil den senest uploadede udgave som udgangspunkt være den gældende. Tidsangivelsen i det elektroniske udbudssystem er afgørende for, hvilken udgave der er den seneste. Dette gælder dog ikke, hvis det er tydeligt for Nordværk, at den senest uploadede udgave ikke er den endelige, herunder hvis denne udgave ikke har noget materielt indhold. Nordværk betragter herefter den næstseneste uploadede udgave af tilbuddet som den gældende udgave. 3) Al kommunikation i forbindelse med udbudsproceduren, herunder spørgsmål og svar, skal ske via det elektroniske udbudssystem, Ethics. Det er tilbudsgivers ansvar at holde sig opdateret om eventuelle offentliggørelser på Ethics. 4) Tilbudsgiveren vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiveren er omfattet af de i udbudsloven § § 134a-136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde, samt udelukkelsesgrundene anført i udbudslovens § 137, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudsloven § 138. Dokumentation for udelukkelse og egnethed vil indledningsvist ske ved udfyldelse af ESPD. 5) Før Nordværks beslutning om tildeling af Kontrakten, skal Nordværk kræve, at den tilbudsgiver, som Nordværk har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægger dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles Europæiske udbudsdokument, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Tilbudsgiver skal have en passende frist til fremlæggelse af dokumentationen. Dokumentationen vedrører de i udbudsbekendtgørelsen stillede krav til tilbudsgivernes personlige og økonomisk og finansiel formåen: • Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation inden for de seneste 6 måneder før tilbudsfristen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret) • Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen: Årsregnskaber eller lignende dokumentation, herunder revisorpåtegnet erklæring vedrørende omsætningen, såfremt denne ikke fremgår af årsregnskabet. Hvis oplysningerne fremgår af tilbudsgivers offentliggjorte årsrapporter, er det ikke nødvendigt at fremsende ovenstående dokumentation. • Støtteerklæring, såfremt tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen. • Konsortieerklæring, såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af virksomheder. 6) Vedr. restriktive foranstaltninger på baggrund af russisk involvering: EU har indført forbud mod at tildele kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til virksomheder med russisk involvering, der overskrider grænserne herfor, jf. artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Inden tildeling af kontrakten, skal den tilbudsgiver, Nordværk påtænker at tildele kontrakten indsende udfyldt og underskrevet tro- og loveerklæring om, at der ikke er nogen russisk involvering i rammeaftalen, der overskrider grænserne fastsat i artikel 5k i Rådets Forordning (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
1 stk. 4 akslede dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat og kran til tømning af affaldsløsninger og nedgravede containere
Beskrivelse
:
Delaftale 1 vedrører indkøb af 1 stk. 4 akslede dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat og kran til tømning af affaldsløsninger og nedgravede containere
Intern ID
:
Udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024 - Delaftale 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer,
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
Mængde
:
1
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Delaftale 1 indeholder følgende option: Tilføjelse af hjælpefunktion jf. krav nr. 11 (Styretøj) for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Leverancen skal leveres til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
04/08/2024
Varigheds slutdato
:
29/12/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan ikke forlænges
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Inden tildeling af kontrakten skal den aktør, som kontrakten påtænkes tildelt, fremlægge endelig dokumentation. Aktøren skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsloven §§ 134a, 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-4. For danske virksomheder kan dokumentationen ske ved fremsendelse af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder regnet fra anmodningstidspunktet. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret). Aktøren skal være opmærksom på, at dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene skal afleveres for samtlige deltagere i sammenslutningen og/eller for samtlige støttende enheder, såfremt dette er relevant. Oplysninger vedrørende egenkapital i ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudsloven § 154, såfremt de økonomiske nøgletal i ESPD’et opfylder egnethedskravene. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende teknisk og faglig formåen i. Aktøren skal fremsende kopi af erhvervsansvarsforsikring som dokumentation for ESPD’ets krav om forsikring Russisk ejerskab: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: - Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. - Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykke litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som beskrevet ovenfor. Som dokumentation herpå skal tro- og loveerklæringen vedr. russisk ejerskab udfyldes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ordregiver evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: - Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. - I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Nordværk I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Nordværk I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Nordværk I/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Nordværk I/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer molokrenovationsaggregat med kran
Beskrivelse
:
Delaftale 2 vedrører indkøb af 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer molokrenovationsaggregat med kran
Intern ID
:
Udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024 - Delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer,
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
Mængde
:
1
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Leverancen skal leveres til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
04/08/2024
Varigheds slutdato
:
29/12/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Inden tildeling af kontrakten skal den aktør, som kontrakten påtænkes tildelt, fremlægge endelig dokumentation. Aktøren skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsloven §§ 134a, 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-4. For danske virksomheder kan dokumentationen ske ved fremsendelse af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder regnet fra anmodningstidspunktet. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret). Aktøren skal være opmærksom på, at dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene skal afleveres for samtlige deltagere i sammenslutningen og/eller for samtlige støttende enheder, såfremt dette er relevant. Oplysninger vedrørende egenkapital i ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudsloven § 154, såfremt de økonomiske nøgletal i ESPD’et opfylder egnethedskravene. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende teknisk og faglig formåen i. Aktøren skal fremsende kopi af erhvervsansvarsforsikring som dokumentation for ESPD’ets krav om forsikring Russisk ejerskab: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: - Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. - Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykke litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som beskrevet ovenfor. Som dokumentation herpå skal tro- og loveerklæringen vedr. russisk ejerskab udfyldes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ordregiver evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: - Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. - I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Nordværk I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Nordværk I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Nordværk I/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Nordværk I/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer dagrenovationsaggregat
Beskrivelse
:
Delaftale 3 vedrører indkøb af 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer dagrenovationsaggregat
Intern ID
:
Udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024 - Delaftale 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer,
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
Mængde
:
1
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Leverancen skal leveres til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
04/08/2024
Varigheds slutdato
:
29/12/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan ikke forlænges
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Inden tildeling af kontrakten skal den aktør, som kontrakten påtænkes tildelt, fremlægge endelig dokumentation. Aktøren skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsloven §§ 134a, 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-4. For danske virksomheder kan dokumentationen ske ved fremsendelse af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder regnet fra anmodningstidspunktet. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret). Aktøren skal være opmærksom på, at dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene skal afleveres for samtlige deltagere i sammenslutningen og/eller for samtlige støttende enheder, såfremt dette er relevant. Oplysninger vedrørende egenkapital i ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudsloven § 154, såfremt de økonomiske nøgletal i ESPD’et opfylder egnethedskravene. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende teknisk og faglig formåen i. Aktøren skal fremsende kopi af erhvervsansvarsforsikring som dokumentation for ESPD’ets krav om forsikring Russisk ejerskab: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: - Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. - Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykke litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som beskrevet ovenfor. Som dokumentation herpå skal tro- og loveerklæringen vedr. russisk ejerskab udfyldes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ordregiver evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: - Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. - I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Nordværk I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Nordværk I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Nordværk I/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Nordværk I/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
1 stk. fabriksnye 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbyggede med kroghejs renovationsbil
Beskrivelse
:
Delaftale 4 vedrører indkøb af 1 stk. fabriksnye 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T færdigopbyggede med kroghejs renovationsbil
Intern ID
:
Udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024 - Delaftale 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer,
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
Mængde
:
1
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Delaftale 4 indeholder option om tilføjelse af hjælpefunktion, jf. krav nr. 9, for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Leverancen skal leveres til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
04/08/2024
Varigheds slutdato
:
29/12/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Inden tildeling af kontrakten skal den aktør, som kontrakten påtænkes tildelt, fremlægge endelig dokumentation. Aktøren skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsloven §§ 134a, 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-4. For danske virksomheder kan dokumentationen ske ved fremsendelse af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder regnet fra anmodningstidspunktet. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret). Aktøren skal være opmærksom på, at dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene skal afleveres for samtlige deltagere i sammenslutningen og/eller for samtlige støttende enheder, såfremt dette er relevant. Oplysninger vedrørende egenkapital i ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudsloven § 154, såfremt de økonomiske nøgletal i ESPD’et opfylder egnethedskravene. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende teknisk og faglig formåen i. Aktøren skal fremsende kopi af erhvervsansvarsforsikring som dokumentation for ESPD’ets krav om forsikring Russisk ejerskab: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: - Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. - Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykke litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som beskrevet ovenfor. Som dokumentation herpå skal tro- og loveerklæringen vedr. russisk ejerskab udfyldes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ordregiver evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: - Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. - I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Nordværk I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Nordværk I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Nordværk I/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Nordværk I/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbiler færdigopbyggede med 2-kammer renovationsaggregat
Beskrivelse
:
Delaftale 5 vedrører indkøb af 1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbiler færdigopbyggede med 2-kammer renovationsaggregat
Intern ID
:
Udbud af lastbiler til Indsamling og kunder 2024 - Delaftale 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34100000
Motorkøretøjer,
34140000
Tunge motorkøretøjer,
34144500
Køretøjer til affald og spildevand,
34144510
Køretøjer til affald
Mængde
:
1
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Over Bækken 2
By
:
Aalborg
Postnummer
:
9000
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Leverancen skal leveres til: Nordværk I/S Over Bækken 2 9000 Aalborg Indregistrering skal ske til: Nordværk I/S Troensevej 2 9220 Aalborg Øst
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
04/08/2024
Varigheds slutdato
:
29/12/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Inden tildeling af kontrakten skal den aktør, som kontrakten påtænkes tildelt, fremlægge endelig dokumentation. Aktøren skal dokumentere, at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsloven §§ 134a, 135, 136 og 137, stk. 1, nr. 1-4. For danske virksomheder kan dokumentationen ske ved fremsendelse af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen inden for de seneste 6 måneder regnet fra anmodningstidspunktet. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra Skifteretten v. Domstolsstyrelsen, Skatteforvaltningen, ATP og Politiet (Kriminalregistret). Aktøren skal være opmærksom på, at dokumentation vedrørende udelukkelsesgrundene skal afleveres for samtlige deltagere i sammenslutningen og/eller for samtlige støttende enheder, såfremt dette er relevant. Oplysninger vedrørende egenkapital i ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudsloven § 154, såfremt de økonomiske nøgletal i ESPD’et opfylder egnethedskravene. Referencelisten fra ESPD’et betragtes som endelig dokumentation for krav vedrørende teknisk og faglig formåen i. Aktøren skal fremsende kopi af erhvervsansvarsforsikring som dokumentation for ESPD’ets krav om forsikring Russisk ejerskab: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: - Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland. - Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykke litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 %, eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som beskrevet ovenfor. Som dokumentation herpå skal tro- og loveerklæringen vedr. russisk ejerskab udfyldes.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Laveste pris
Beskrivelse
:
For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ordregiver evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: - Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. - I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Nordværk I/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Nordværk I/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Nordværk I/S
Organisation, der udfører betalingen
:
Nordværk I/S
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
10 706 996,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
2 880 766,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 1
Titel
:
Delaftale 1 - 1 stk. 4 akslede dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat og kran til tømning af affaldsløsninger og nedgravede containere
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
12/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
29/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
2 880 766,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
2 328 193,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 2
Titel
:
Delaftale 2 - 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer molokrenovationsaggregat med kran
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
12/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
29/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
2 328 193,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 3
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
1 762 756,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 3
Titel
:
Delaftale 3 - 1 stk. fabriksny 3-akslet HVO-dieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med 1-kammer dagrenovationsaggregat
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
12/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
29/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
1 762 756,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 4
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
1 573 877,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 4
Titel
:
Delaftale 4 - 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-dieseldrevet chassis 32T. færdigopbyggede med kroghejs renovationsbil
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
12/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
29/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
1 573 877,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Delaftale 5
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
2 161 404,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 5
Titel
:
Delaftale 5 - 1 stk. fabriksny 3-akslede HVO-dieseldrevne renovationsbiler færdigopbyggede med 2-kammer renovationsaggregat
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
12/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
29/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
nej
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Nordværk I/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
2 161 404,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Nordværk I/S
Registreringsnummer
:
ORG-46076753
Postadresse
:
Troensevej 2
By
:
Aalborg Øst
Postnummer
:
9220
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Steffen Meldgaard Nielsen
Telefon
:
20773662
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for udbud
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Im. Stiholt A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
27619312
Postadresse
:
Trafikcenter Sæby Syd 6-7
By
:
Sæby
Postnummer
:
9300
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Dennis Dalgaard Andersen
Telefon
:
23251118
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
9e21191d-2802-4fa7-8369-9ea0fbc54dfe
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
29/08/2024
14:09:56 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
29/08/2024
14:10:16 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
525476-2024
EUT-S-nummer
:
170/2024
Offentliggørelsesdato
:
02/09/2024