Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hedensted Kommune
Vindere
Levering af personbiler til Ungeenheden i Hedensted Kommune
(14.03.2017)
Henrik Christensen A/S
Valdemar Poulsensvej 2
7100 Vejle
Levering af personbiler til Ungeenheden i Hedensted Kommune
Hedensted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189587
Niels Espes Vej 8
Hedensted
8722
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
Telefon: +45 76292026
E-mail: udbud-hho@horsens.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.indkob-hho.dk
Del II: Genstand
Levering af personbiler til Ungeenheden i Hedensted Kommune.
Der udbydes levering af personbiler til Ungeenheden i Hedensted Kommune.
Hedensted Kommune.
Der udbydes levering af personbiler til Ungeenheden i Hedensted Kommune.
Der agtes indgået en rammeaftale om kontant køb af personbiler, med option på, at Leverandøren skal tilbagekøbe bilerne efter 48 måneder. Serviceaftale skal tilbydes.
Forlængelse mulig i op til 2 x 12 måneder.
Der er i materialet beskrevet et mindre antal optioner, der kan bringes i anvendelse ved indgåelse af hver enkelt aftale om køb af en personbil.
Der er option for, at Udbyder kan vælge at Leverandøren skal købe bilen tilbage efter 48 måneders serviceaftale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde nedenstående mindstekrav for de seneste 2 disponible regnskabsår/perioder:
— Egenkapital:
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 250 000 DKK.
— Soliditetsgrad:
Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 5 %.
Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel: Soliditetsgrad i % = (Egenkapital x 100) / samlede aktiver.
— Revisorpåtegnede årsregnskaber for Tilbudsgivers seneste to afsluttede regnskabsperioder. Hvis egenkapitalen og soliditetsgraden ikke fremgår af årsregnskaberne, da skal Tilbudsgiver indsende et dokument hvoraf årsomsætningen, egenkapitalen og soliditetsgraden med revisorattestering fremgår. Attesteringen skal være af registreret eller statsautoriseret revisor.
Det er et mindstekrav, at egenkapitalen (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 250 000 DKK.
Det er et mindstekrav, at soliditetsgraden (ultimo året) for de anførte regnskabsår er minimum 5 %.
Soliditetsgraden udregnes efter følgende formel: Soliditetsgrad i % = (Egenkapital x 100) / samlede aktiver.
Revisorpåtegningen på det seneste godkendte årsregnskab må ikke tage forbehold for virksomhedens fortsatte drift.
Referenceliste over de 3 betydeligste sammenlignelige leverancer udført i løbet af de seneste 3 år. Udbyder forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed. Referencelisten skal indeholde en beskrivelse af de betydeligste leveringer inklusive datoer og kundens navn (samt kontaktperson hos kunden). Herudover skal Tilbudsgiver angive størrelsesordenen på hver enkelt reference (enten i form af beløb i DKK eller ved angivelse af hvor stort et antal biler aftalen har omfattet).
Min. 1 sammenlignelig reference indenfor de seneste 3 år. Referencen kan være til offentlige eller private virksomheder.
Der er krav om indgåelse af arbejdsklausul ved indgåelse af rammekontrakt.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2018; eller, ved anvendelse af optioner på forlængelse, i 2019 eller 2020.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til § 7 stk. 2 i Lov om Klagenævnet for Udbud (kan tilgås på http://www.retsinformation.dk) skal klage være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klage, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk