23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

HILLERØD FORSYNING HOLDING A/S

Indkøb af renovationsbiler


HILLERØD FORSYNING HOLDING A/S

688895-2024 - Resultater
Danmark – Køretøjer til affald og spildevand – Indkøb af renovationsbiler
OJ S 220/2024 12/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn HILLERØD FORSYNING HOLDING A/S
E-mail dewe@hfors.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indkøb af renovationsbiler
Beskrivelse Hillerød Affaldshåndtering A/S har haft udbudt kontrakter vedr. levering af renovationsbiler inkl. udstyr og service i et offentligt udbud i henhold til udbudsloven (lov nr. 10 af 6/1/2023). Flere af forsyningens nuværende renovationsbiler til afhentning af husholdningsaffald var nedslidte og trængte til udskiftning. Derfor ønskede ordregiver at indgå en kontrakt om indkøb af 2 stk. nøglefærdige renovationsbiler samt option på yderligere 1 stk. bil.Udbuddet omfatter således: • Levering af 2 stk. 3-akslet renovationsbiler med dobbeltkammerkomprimatorkasse inkl. 2 års garanti. • Serviceaftale samt levering/montering af reservedele i en periode på 5 år med mulighed for forlængelse i 2x1 år, dvs. i alt op til 7 år. •Option på levering af yderligere 1 stk. 3-akslet renovationsbil med 1-kammer-komprimatorkasse. Hver af renovationsbilerne skal leveres som en samlet og funktionsduelig helhed hos Hillerød Affaldshåndtering A/S, Solrødgårds Allé 6, 3400 Hillerød.
Identifikator for proceduren c4d0ebe7-06dd-4942-8725-5a0d3b4b1515
Tidligere bekendtgørelse : 00376547-2024
Intern ID 251841
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34144500   Køretøjer til affald og spildevand
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Indkøb af renovationsbiler
Beskrivelse : Hillerød Affaldshåndtering A/S haft udbudt kontrakter om levering af renovationsbiler inkl. udstyr og service i et offentligt udbud i henhold til udbudsloven (lov nr. 10 af 6/1/2023). Flere af forsyningens nuværende renovationsbiler til afhentning af husholdningsaffald var nedslidte og trængte til udskiftning. Derfor ønskede ordregiver at indgå en kontrakt om indkøb af 2 stk. nøglefærdige renovationsbiler samt option på yderligere 1 stk. bil.Udbuddet omfattede således: • Levering af 2 stk. 3-akslet renovationsbiler med dobbeltkammerkomprimatorkasse inkl. 2 års garanti. • Serviceaftale samt levering/montering af reservedele i en periode på 5 år med mulighed for forlængelse i 2x1 år, dvs. i alt op til 7 år. • Option på levering af yderligere 1 stk. 3-akslet renovationsbil med 1-kammerkomprimatorkasse. Hver af renovationsbilerne skal leveres som en samlet og funktionsduelig helhed hos Hillerød Affaldshåndtering A/S, Solrødgårds Allé 6, 3400 Hillerød.
Intern ID : 251841
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34144500   Køretøjer til affald og spildevand
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34144510   Køretøjer til affald, 34144512   Renovationsvogne med komprimering, 34144511   Renovationsvogne, 50114100   Reparation af lastbiler, 50114200   Vedligeholdelse af lastbiler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Option på levering af yderligere 1 stk. 3-akslet renovationsbil med 1-<span style="font-size: inherit;">kammerkomprimatorkasse</span>
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 8 690 384,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn SCANIA DANMARK A/S
Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 8 690 384,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Indkøb af renovationsbiler
Dato for indgåelse af kontrakten 16/09/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : HILLERØD FORSYNING HOLDING A/S
Registreringsnummer : 31592615
Postadresse : Solrødgårds Alle 6    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Dorte Eshøj Weber
E-mail : dewe@hfors.dk
Telefon : +45 4576962100
Internetadresse : https://www.hfors.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : SCANIA DANMARK A/S
Registreringsnummer : 17045210
Postadresse : Industribuen 19    
By : Ishøj
Postnummer : 2635
Land : Danmark
Telefon : +45 44542200
Internetadresse : https://www.scania.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 67df2965-96ef-4bd7-b40c-661539a610b6   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/11/2024   12:00:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 688895-2024
EUT-S-nummer : 220/2024
Offentliggørelsesdato : 12/11/2024

Send til en kollega

0.033