23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejen kommune

Udbud af babyudstyr


Vejen kommune

22459-2025 - Resultater
Danmark – Børneegnede produkter – Udbud af babyudstyr
OJ S 9/2025 14/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejen kommune
E-mail cahat@vejen.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Varde Kommune
E-mail phou@varde.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af babyudstyr
Beskrivelse Udbud af Børn og babyudstyr er et SK udbud for Varde og Vejen Kommune. Efter udbuddets afslutning handler de i udbuddet deltagende kommuner med de valgte leverandører som individuelle juridiske parter. Det betyder, at hver deltagende kommune er en selvstændig juridisk myndighed, hvilket medfører, at der skal indgås særskilt aftale med hver af de deltagende kommuner. Det betyder ligeledes, at hver kommune selv træffer afgørelse om, man ønsker at gøre brug af eventuelle optioner. Der er tale om sortimentsudbud der gennemføres som et offentligt udbud. Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftale vil blive tildelt den Tilbudsgiver, der afgiver det tilbud der er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Identifikator for proceduren bf57ed66-5c2f-4f96-90b8-1e9e2db711a6
Tidligere bekendtgørelse : 616134-2024
Intern ID 280317
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 48912000   Børneegnede produkter
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 34100000   Motorkøretøjer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse RÅDHUSPASSAGEN 3    
By VEJEN
Postnummer 6600
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse BYTOFTEN 2    
By VARDE
Postnummer 6800
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 040 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 064 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af babyudstyr
Beskrivelse : Udbud af Børn og babyudstyr er et SK udbud for Varde og Vejen Kommune. Efter udbuddets afslutning handler de i udbuddet deltagende kommuner med de valgte leverandører som individuelle juridiske parter. Det betyder, at hver deltagende kommune er en selvstændig juridisk myndighed, hvilket medfører, at der skal indgås særskilt aftale med hver af de deltagende kommuner. Det betyder ligeledes, at hver kommune selv træffer afgørelse om, man ønsker at gøre brug af eventuelle optioner. Der er tale om sortimentsudbud der gennemføres som et offentligt udbud. Opgaven indgås som en rammeaftale. Rammeaftale vil blive tildelt den Tilbudsgiver, der afgiver det tilbud der er bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Intern ID : 280317
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 48912000   Børneegnede produkter
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33000000   Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje, 34100000   Motorkøretøjer
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Forlængelse op til 24 mdr.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Rådhuspassagen 3    
By : Vejen
Postnummer : 6600
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Bytoften2    
By : Varde
Postnummer : 6800
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2025
Varigheds slutdato 28/02/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 24
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 040 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 064 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Formålet med strategiske udbud Ingen strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap, fordi udbuddet ikke er beregnet til at blive anvendt af fysiske personer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Ved bedømmelsen af prisen vil der blive lagt vægt på de af Tilbudsgiver oplyste priser, som skal være afgivet i danske kr. ekskl. moms og inklusiv alle øvrige udgifter.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet vurderes ud fra de leverede vareprøver og beskrivelsen heraf. For evalueringen af underkriteriet Kvalitet udtages en repræsentativ andel, af de på forhånd udvalgte varelinjer i tilbudslisten, til kvalitetsvurdering. Kvalitetsvurderingen vil ske ud fra nedenstående for delkriteriet Kvalitet: • Funktionalitet/brugervenlighed • Sikkerhed (barn og voksne) • Er produktet ergonomisk (barn og voksen) • Holdbarhed • Rengøringsvenlighed • Tekstiler
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejen kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Vejen kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Vejen kommune
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 5 040 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 8 064 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 5 040 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 8 064 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 5 220 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn DayCare1 Aps
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82763
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 1 305 510,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82763
Titel Udbud af babyudstyr / DayCare1 Aps
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 06/12/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 13/01/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Vejen kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 1 305 510,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vejen kommune
Registreringsnummer : 29189838
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Rådhuspassagen 3    
By : Vejen
Postnummer : 6600
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Camilla Hansen
E-mail : cahat@vejen.dk
Telefon : +45 79965000
Internetadresse : https://vejen.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Varde Kommune
Registreringsnummer : 29189811
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Bytoften 2    
By : Varde
Postnummer : 6800
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : phou@varde.dk
Telefon : 79946800
Internetadresse : www.vardekommune.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : DayCare1 Aps
Registreringsnummer : 40803769
Postadresse : Åboulevarden 55    
By : Tarm
Postnummer : 6880
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
E-mail : dj@daycare1.dk
Telefon : 93844500
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 20cec9e2-1b25-42d0-83d7-1ed862db12e4   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/01/2025   12:28:56 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 22459-2025
EUT-S-nummer : 9/2025
Offentliggørelsesdato : 14/01/2025

Send til en kollega

0.031