23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

Udbud af levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs


Aarhus Kommune, Teknik og Miljø

49617-2025 - Resultater
Danmark – Motorkøretøjer – Udbud af levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs
OJ S 16/2025 23/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
E-mail joanso@aarhus.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs
Beskrivelse Udbuddet omfatter Kontrakt på levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs, samt option på yderligere indkøb af en 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs til Entreprenørenheden Aarhus Kommune, Teknik og Miljø.
Identifikator for proceduren effd7212-3b59-4014-abde-146596c2c41d
Tidligere bekendtgørelse : 747843-2024
Intern ID 385055
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34100000   Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34144900   El-køretøjer, 42414100   Kraner, 34144000   Motorkøretøjer til specielle formål, 50117100   Ombygning af motorkøretøjer, 50117000   Ombygning og istandsættelse af køretøjer, 34140000   Tunge motorkøretøjer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Edwin Rahrs Vej 64    
By Brabrand
Postnummer 8220
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs
Beskrivelse : Udbuddet omfatter Kontrakt på levering af 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs, samt option på yderligere indkøb af en 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs til Entreprenørenheden Aarhus Kommune, Teknik og Miljø.
Intern ID : 385055
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 34100000   Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 34144900   El-køretøjer, 42414100   Kraner, 34144000   Motorkøretøjer til specielle formål, 50117100   Ombygning af motorkøretøjer, 34140000   Tunge motorkøretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Edwin Rahrs Vej 64    
By : Brabrand
Postnummer : 8220
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 05/03/2025
Varighed 1   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Udbuddet indeholder en option på køb af yderligere en 3 akslet elektrisk lastbil med kroghejs, som tilbudsgiver skal afgive en pris på tilbudslisten, bilag 2. Aarhus Kommune kan vælge at udnytte optionen indenfor 12 måneder fra aftaleindgåelse. Leverandøren er ansvarlig for at efterleve de krav og beskrivelser om Corporate Social Responsibility (CSR), som er indeholdt i CSR-Aftalebilaget. Som dokumentation for, at virksomheden og dennes evt. underleverandører og støttende enheder ikke er omfattet af forordning 2022/576, indhentes underskrevet tro og loveerklæring vedr. russisk etablering og ejerskab, bilag X, hos den tilbudsgiver, som Aarhus Kommune forventer at indgå aftale med.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Afprøvning af ergonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Service og reparation
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Registreringsnummer : 55133018
Postadresse : Karen Blixens Boulevard 7    
By : Brabrand
Postnummer : 8220
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Anna Søgaard Jørgensen
E-mail : joanso@aarhus.dk
Telefon : +45 89402000
Internetadresse : https://www.aarhus.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 48ab1df4-ab0b-4b85-a305-321fefb06915   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 22/01/2025   13:08:20 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 49617-2025
EUT-S-nummer : 16/2025
Offentliggørelsesdato : 23/01/2025

Send til en kollega

0.062