23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Bornholms Regionskommune

Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022


Bornholms Regionskommune

110456-2025 - Resultater
Danmark – Lastbiler med fladt lad og med tippelad – Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022
OJ S 35/2025 19/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Bornholms Regionskommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022
Beskrivelse Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 9 fabriksnye ladbiler til brug i Vej, Park og Anlæg.Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilerne er leveret og modtagelse godkendt af Ordregiver.For nærmere beskrivelse af de udbudte ladbiler, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 samt 1a-f - Kravspecifikation.
Identifikator for proceduren 61f52479-f8ce-48cc-883a-98e167c52f83
Tidligere bekendtgørelse 094903-2022
Intern ID 83.11.01G01-0063
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 1 stk. ladbil med højt ruf. Max totalvægt 3500 kg, til brug i Vej, Park og Anlæg.Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilen er leveret og modtagelse godkendt af ordregiver.For nærmere beskrivelse af den udbudte ladbil, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 + 1c - Kravspecifikation.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34134000   Lastbiler med fladt lad og med tippelad
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indkøb af 9 ladbiler til Bornholms Regionskommune - 2022
Beskrivelse Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af 9 fabriksnye ladbiler til brug i Vej, Park og Anlæg.Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.Kontrakten træder i kraft ved underskrift og løber indtil ladbilerne er leveret og modtagelse godkendt af Ordregiver.For nærmere beskrivelse af de udbudte ladbiler, herunder mindstekrav, henvises der til udbudsmaterialets Bilag 1 samt 1a-f - Kravspecifikation.
Intern ID 83.11.01G01-0063
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34134000   Lastbiler med fladt lad og med tippelad
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 320 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse 60
Vægtning (procentdel, præcis) 60

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Kvalitet
Beskrivelse 40
Vægtning (procentdel, præcis) 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Bornholms Regionskommune
Organisation, der udfører betalingen Bornholms Regionskommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 0,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn MAN Truck & Bus Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator MAN Truck & Bus Danmark - Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten MAN Truck & Bus Danmark - Kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten 23/05/2022
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 0,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 1,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Bornholms Regionskommune
Registreringsnummer 26696348
Postadresse Ullasvej 23    
By Rønne
Postnummer 3700
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
Enhed Josephine Senger Svendsen
Telefon +45 56920000
Fax +45 56920001
Internetadresse http://www.brk.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn MAN Truck & Bus Danmark A/S
Registreringsnummer 11498639
Postadresse Ventrupparken 6    
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
Enhed MAN Truck & Bus Danmark A/S
E-mail man@man.dk
Telefon 43432044
Fax 43431944
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11    
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 283613-2022
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a1924758-8eae-4b2e-adeb-c6a6d3af6927   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 18/02/2025   07:23:24 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 18/02/2025   07:23:42 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 110456-2025
EUT-S-nummer 35/2025
Offentliggørelsesdato 19/02/2025

Send til en kollega

0.031