Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2017
(02.06.2017)
Midtbornholms Auto A/S
Brovangen 20
3720 Aakirkeby
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2017
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
Telefon: +45 56921041
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65274199.aspx
Del II: Genstand
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2017.
Bornholms Regionskommune ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnye biler i 2017.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem kommunens leasingparter KommuneLeasing.
Bilerne skal hovedsageligt benyttes i hjemmeplejen.
Bornholms Regionskommune.
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2017.
Udbuddet omfatter indkøb af 28 personbiler på gule plader, leveret i 2017 i henhold til udbudsmaterialet Bilag 1 — Leveringsplan.
Alle biler skal leveres i 2017.
Såfremt der er nedbrud af biler eller behov for yderligere udskiftning af en bil i kontraktperioden kan Ordregiver gøre brug af en option på indkøb af op til 10 ekstra biler på gule plader i kontraktperioden.
Bilerne skal alle leveres med påmonterede vinterdæk klasse A.
Der er behov for forholdsvis små, men funktionelle biler med god komfort. Bilsegment klasse B i henhold til Europæisk klassificering.
Kontraktperioden løber i perioden 1.6.2017 til 31.12.2017, begge dage inkluderet.
Kravspecifikation for de af udbuddet omfattende produkter fremgår af dokumentet Kravspecifikation. Udbudsmaterialet er udarbejdet i samarbejde med udvalgte ledere og arbejdsmiljørepræsentanter, som skal anvende bilerne. Samme gruppe deltager i afprøvning og evaluering af de tilbudte biler.
Såfremt der er nedbrud af en bil, eller behov for yderligere udskiftning af en bil i kontraktperioden, kan Bornholms Regionskommune indkøbe op til maks. 10 ekstra biler på gule plader i perioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk. 1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk