Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af Kerteminde Kommune
Vindere
Levering af fabriksnye benzinbiler til Kerteminde Kommune
(02.06.2017)
A/S Mogens Frederiksen Automobiler
Christmas Møllers Vej 4-6
5200 Odense V
Levering af fabriksnye benzinbiler til Kerteminde Kommune
Fællesindkøb Fyn på vegne af Kerteminde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65584065.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Kerteminde
Danmark
Kontaktperson: Claus Willemar Ehlers
E-mail: cwe@kerteminde.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65584065.aspx
Del II: Genstand
Levering af fabriksnye benzinbiler til Kerteminde Kommune.
Udbuddet vedrører levering af fabriksnye benzinbiler i minimum B-segmentet til Kerteminde Kommune.
Finansiel leasing via Kommune Leasing.
Bilerne skal indregistreres som personbiler (hvide plader). Bilerne kan indregistreres efter bestemmelserne om forholdsmæssig registreringsafgift (L64/FRA). Indregistreres til Kommune Leasing med Kerteminde Kommune som bruger.
Kontrakten kan forlænges á 2 omgange i op til 12 måneder pr. gang.
Option på tilkøb af bakkamera i henhold til Udbudsbilag A — Tilbudsliste, samt Kontraktbilag A — Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk