23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 043-078173
Offentliggjort
02.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
06.04.2017 Kl. 12:00

Udbyder

Aalborg Service A/S, Aalborg Logistik og Indkøb

Vindere

Køb af 1 stk. dieseldrevet industrirenovationsbil til Aalborg Renovation

(26.04.2017)
Volvo Truck Center Danmark A/S
Skjernvej 6
9220 Aalborg Ø

Køb af 1 stk. dieseldrevet industrirenovationsbil til Aalborg Renovation


Aalborg Service A/S, Aalborg Logistik og Indkøb

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aalborg Service A/S, Aalborg Logistik og Indkøb
33164610
Hjulmagervej 24
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Mette Berg, Udbudskonsulent
Telefon: +45 99314573
E-mail: udbud@aalborg.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://aalborg.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.aalborg.dk/business/leverandoerer
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Køb af 1 stk. dieseldrevet industrirenovationsbil til Aalborg Renovation.

 

Sagsnr.: 2017-010880
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Anskaffelse af 1 stk. 4-akslede dieseldrevet renovationsbil 32T komplet opbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat med tagkran til tømning af molokker og nedgravede containere.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Aalborg, Danmark.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ordregiver har til hensigt at købe 1 stk. 4-akslede dieseldrevet chassis 32T færdigopbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat, med tagkran til tømning af molokker og nedgravede containere.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbuddet omfatter en option på tilkøb af en tillægsydelse i form af en hjælpefunktion til lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand iht. Bilag 1, afsnit 6, som Ordregiver opfordrer tilbudsgivere til at afgive tilbud på. Tilbudsgivere er ikke forpligtet til at afgive tilbud på den udbudte option, ligesom Ordregiver skal understrege at eventuelle tilbud på optionen ikke medgår i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling af nærværende udbud.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Iht. udbudsmaterialet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Iht. udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/04/2017
Tidspunkt: 12:01
Sted:

 

Iht. udbudsmaterialet.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Iht. udbudsmaterialet.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagefrister fremgår af § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer, om håndhævelse af udbudsreglerne mv.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/02/2017

Send til en kollega

0.047