Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Vindere
(11.05.2017)
A/S Mogens Frederiksen Automobiler
Odense
Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
(28.06.2017)
A/S Mogens Frederiksen Automobiler
Odense
EU-Udbud 2017: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68668889.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Del II: Genstand
EU-Udbud 2017: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune.
Fællesindkøb Fyn agter at indgå kontrakt med A/S Mogens Frederiksen Automobiler vedrørende levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune. Kontrakten agtes indgået efter afsluttet forhandlingsforløb. Forhandlingsforløbet blev indledt efter overgang til udbud med forhandling uden forudgående bekendtgørelse i overensstemmelse med udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.
Fællesindkøb Fyn agter at indgå kontrakt med A/S Mogens Frederiksen Automobiler vedrørende levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune. Kontrakten agtes indgået efter afsluttet forhandlingsforløb. Forhandlingsforløbet blev indledt efter overgang til udbud med forhandling uden forudgående bekendtgørelse i overensstemmelse med udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.
Kontrakten omfatter optioner på forlængelse af kontraktens løbetid á op til 2 omgange med op til 12 måneder pr. gang. Kontraktens omfatter ligeledes optioner på serviceydelser, samt tilkøb af baksensor.
Del IV: Procedure
- Ingen tilbud eller egnede tilbud/anmodninger om deltagelse i forbindelse med offentligt udbud
Der blev i forbindelse med det oprindelige tilbud ikke modtaget egnede tilbud. På denne baggrund overgik ordregiver til udbud med forhandling i overensstemmelse med udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk