Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.gentofte.dk/da/Erhverv-,-a-,-arbejde/Leverand%C3%B8r-til-kommunen/Udbud
Udbyder
Beredskab Øst I/S
Vindere
Kontrakt om brandkøretøj med opbygget drejestige
(28.10.2017)
Copenhagen Global A/S
Sankt Annæ Plads 11
1250 København K
Opdateringer
Udbuddet annulleres, da bekendtgørelsen indeholder fejlagtige oplysninger. Kontrakten genudbydes snarest igen.
Kontrakt om brandkøretøj med drejestige
Beredskab Øst I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
37187739
Vandtårnsvej 59
Søborg
2860
Danmark
Kontaktperson: Christian Ramm
E-mail: cra@beros.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.beros.dk
Del II: Genstand
Kontrakt om brandkøretøj med drejestige.
Beredskab Øst ønsker at indkøbe 1 brandkøretøj med drejestige inkl. almindeligt, løbende service i ca. 11 år.
Levering i Søborg, Danmark.
Beredskab Øst ønsker at indkøbe 1 brandkøretøj med drejestige i henhold til nærmere angivne specifikationer samt almindeligt, løbende service i ca. 11 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ikke mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Ikke mindstekrav til teknisk og faglig kapacitet.
Se i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne har ikke adgang til at være tilstede ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Eventuelle spørgsmål og svar vedrørende udbuddet vil blive offentliggjort på Gentofte Kommunes hjemmeside, se nærmere pkt. I.3) »Kommunikation«. Eventuelle spørgsmål rettes til cra@beros.dk, jf. pkt. I.3) og punkt I.1). Tilbuddet sendes til samme e-mailadresse.
Tilbudsgiver bedes udfylde og returnere det fælles europæiske udbudsdokument, ESPD, som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder de krav, som gælder for ikke at blive udelukket som tilbudsgiver. Se nærmere herom i udbudsmaterialet.
Udelukkelsesgrunde fremgår af udbudsmaterialet og udfyldes i ESPD, del III.
Tilbud kan afgives på dansk eller engelsk, jf. pkt. IV.2.4), men udbudsmateriale og udkast til kontrakt er på dansk.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Findes ikke
Danmark
Klagefristerne er fastsat i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud § 7, hvori der står:
”§ 7. Har ordregiveren iværksat et begrænset udbud, et udbud med forhandling, et udbud efter proceduren konkurrencepræget dialog eller innovationspartnerskab efter udbudsloven eller Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 2014/25/EU af 26.2.2014 om fremgangsmåderne ved indgåelse af kontrakter inden for vand- og energiforsyning, transport samt posttjenester og ophævelse af direktiv 2004/17/EF, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
Stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Stk. 4. Klage over overtrædelser af lov om indhentning af tilbud i bygge- og anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
1) 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, og
2) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen.
Stk. 5. Har en ordregiver iværksat et begrænset udbud med anvendelse af prækvalifikation efter lov om indhentning af tilbud i bygge- og anlægssektoren eller udbudslovens §§ 191 og 192, skal en virksomheds klage over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen.
Stk. 6. Stk. 1-5 finder tilsvarende anvendelse, hvis der ved domstolene anlægges sag om, at de regler, der er nævnt i § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke for.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/