Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Thisted Kommune
Vindere
Kontrakttildeling vedr. genudbud af hjemmeplejebiler til Thisted Kommune.
(12.12.2017)
Toyota Thisted - Søren Nielsen, Flade A/S
Thisted
Genudbud af hjemmeplejebiler til Thisted Kommune
Thisted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
39231816
Asylgade 30
Thisted
7700
Danmark
Kontaktperson: Bo Kjærup
Telefon: +45 99171728
E-mail: bmk@thisted.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72189937.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.thisted.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72189937.aspx
Del II: Genstand
Genudbud af hjemmeplejebiler til Thisted Kommune.
Indkøb af 26 stk. ens fabriksnye biler, samt fuld service- og vedligeholdelsesaftale. Derudover skal tilbudsgiver købe 19 stk. brugte biler af ordregiver.
Indkøb af 26 stk. ens fabriksnye biler, samt fuld service- og vedligeholdelsesaftale. Derudover skal tilbudsgiver købe 19 stk. brugte biler af ordregiver.
Kontrakten er gældende fra den 24.11.2017 og for service- og vedligeholdelseskontrakt og værkstedsprisaftalen løber den indtil den 23.11.2021 med mulighed for op til 2 x 12 måneders forlængelse af service- og vedligeholdelseskontrakt og værkstedsprisaftalen på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk