Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua - SamAqua
Vindere
Levering af 9 stk. dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lavest mulige indstigning til førerhuset. (stor lastbil)
(03.10.2018)
P. Christensen A/S (Mercedes)
Krumtappen 20
5260 Odense S
Indkøb af 9 stk. lille lastbil, heraf 3 højrestyrede med 2 kammer komprimator til husstandindsamling af genbrugeligt materiale
(03.10.2018)
Autohuset Vestergaard A/S (Volvo)
Bondovej 18
5250 Odense SV
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20-08-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-09-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 20-08-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 05-09-2018
Time: 12:00
Udbud af 18 stk. chassis med 2 kammer komprimator
SamAqua - SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
Telefon: +45 51671084
E-mail: bjpe@ffv.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/88962902.aspx
Del II: Genstand
Udbud af 18 stk. chassis med 2 kammer komprimator
Indkøb af 18 stk. chassis med 2 kammer komprimator til brug for husstandindsamlet genanvendeligt materiale
Del 1: Lille lastbil med 2 delt komprimator
Odense Renovation, Snapindvej 21, 5200 Odense V
Indkøb af 8 stk. lille lastbil, heraf 3 højrestyrede med 2 kammer komprimator til husstandindsamling af genbrugeligt materiale.
Option på op til 8 årig serviceaftale på chassis.
Del 2: Stor lastbil med 2 delt komprimator
Odense Renovation, Snapindvej 21, 5200 Odense V
Indkøb af 8 stk. stor lastbil med 2 delt komprimator til husstanindsamlet genanvendeligt materiale.
Option på op til 8 årig serviceaftale på chassis.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det fremgår af udbudsloven, at Ordregiver skal kræve, at ansøgere eller Tilbudsgivere benytter det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er en slags egnethedserklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at en ansøger eller Tilbudsgiver opfylder kriterierne mht. udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Som udgangspunkt vil det kun være den vindende Tilbudsgiver, der skal fremsende den endelige dokumentation.
Leveringsplan i henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk