Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Vindere
Genudbud af 9277 Autoreservedele
(25.01.2019)
FTZ Autodele & Værktøj A/S
Hvidkærvej 21
5250 Odense SV
Genudbud af 9277 Autoreservedele
Indkøbsfællesskabet IFIRS
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
55960410
Skovvangen 28
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Cindy Jane Bjerregaard
E-mail: cjb@ifirs.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/93079652.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ifirs.dk/
Del II: Genstand
Genudbud af 9277 Autoreservedele
Ordregiver ønsker tilbud på levering af autoreservedele til personbiler. Ordregiver indkøber og anvender reservedelene i uddannelsesøjemed.
Ordregiver ønsker tilbud på levering af autoreservedele til personbiler. Ordregiver indkøber og anvender reservedelene i uddannelsesøjemed.
Produkterne bliver brugt i forbindelse med uddannelsesøjemed, hvorfor Ordregiver har en forventning om, at tilbudsgiver understøtter Ordregivers ansvar som uddannelsesinstitution af kommende automekanikere.
Nedenstående er en oplistning af alle varekategorier, som gør sig gældende ved udbuddet. For en yderligere inddeling af hvilke specifikke produkter der indgår på de enkelte delaftaler, se udbudsmaterialets afsnit 5 Kravspecifikation.
Kategori Sortiment:
- Lygter og sidespejle - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Interiør, kontakter og aircondition - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Elektriske dele - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Gearkasse og transmission - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Motordele - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Undervogn og styretøj - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Bremsesystem - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Dæk og fælge - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Karosseridele - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Udstødningssystem, brændstof og køle - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Ruder - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Drivlinje - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment,
- Tilbehør - Der skal tilbydes tilbudsgivers fulde sortiment.
Kontrakten vil være gældende fra den 1.1.2019 til og med den 31.12.2020 med mulighed for, at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Ordregiver skal senest 3 måneder før rammeaftalens afslutning give Kontrakthaver besked om, hvorvidt man ønsker at gøre brug af optionen.
Valg af leverandør er ikke afsluttet, før rammeaftalen er underskrevet af begge parter.
Der er mulighed for at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Der er mulighed for at Ordregiver kan forlænge i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal bekræfte at besidde en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring ved rammeaftalens start med en forsikringssum på 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal dokumentere en gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring. Gyldig dokumentation består af en gyldig forsikringscertifikat udstedt af tilbudsgivers forsikringsselskab eller en underskreven erklæring fra tilbudsgivers forsikringsselskab, hvori forsikringsselskabet indestår for at forsikringen kan blive tegnet ved aftalestart.
Tilbudsgiver skal anføre minimum 3 referencer, som er sammenlignelige med den udbudte opgave. Det er ikke et krav at referencen vedrører en aftale opnået via udbud. Referencerne skal være udført af den tilbudsgivende virksomhed. Referencerne skal anføres i ESPD'en.
For at en reference anses for sammenlignelige, skal nedenstående kriterier være opfyldt og fremgå af ESPD'en.
- Minimumskrav: Referencen skal angå levering af autoreservedele,
- Minimumskrav: Referencen skal være udført inden for de seneste 3 år,
- Minimumskrav: Referencen skal have en værdi på mere end 1 000 000 DKK pr. år.
Referencelisten skal minimum indeholde 3 referencer og maksimum 5 referencer. Der gives mulighed for at anføre 2 ekstra referencer som forebyggelse imod situationer, hvor Ordregiver og tilbudsgiver er uenige om en references sammenlignelighed.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk