Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Kommune - BMF
Vindere
Udbud af cykler, tilbehør og reparation
(22.01.2019)
Bent Jørgensens Eftf. ApS
Albanigade 61-63
5000 Odense C
Udbud af cykler, tilbehør og reparation
Odense Kommune - BMF
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Melcijana Salispahic
Telefon: +45 30122376
E-mail: mesal@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/93695362.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud af cykler, tilbehør og reparation
Udbuddet vedrører levering af cykler, tilbehør og reparation til Ordregiver.
Odense Kommune.
Udbuddet vedrører levering af cykler, tilbehør og reparation til Ordregiver. Udbuddet omhandler: cykler, el-cykler, mountainbikes og ladcykler.
Aftalen kan forlænges med op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have en nettoomsætning på mindst 3 000 000 DKK om året.
Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller de år, som tilbudsgiver har eksisteret, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de 3 år samt en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 2 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal have en nettoomsætning på mindst 3 000 000 DKK om året.
Tilbudsgiver skal have en positiv egenkapital (eller nul) for hvert af de sidste 3 år, eller de år, som tilbudsgiver har eksisteret, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de 3 år samt en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år.
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på min. 2 000 000 DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
2021
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk