Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=225621&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Ambulance Syd
Vindere
Service og reparation af køretøjer og udstyr
(12.03.2019)
P. Christensen A/S
Krumtappen 20
5260 Odense S
Service og reparation af køretøjer og udstyr
Ambulance Syd
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Lille Tornbjerg Vej 30
Odense SØ
5220
Danmark
Kontaktperson: Lise Djernæs Mogensen
Telefon: +45 24669286
E-mail: lmogensen@ambulancesyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Service og reparation af køretøjer og udstyr
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af service og reparation på Ambulance Syds køretøjer, herunder udrykningskøretøjer og udstyr til køretøjer i henhold til kontrakten.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af service og reparation på Ambulance Syds køretøjer, herunder udrykningskøretøjer og udstyr i køretøjer i henhold til kontrakten.
Leverandøren skal udføre serviceeftersyn, sikre udførelse af syn og efter behov udføre reparationer på køretøjerne i Ordregivers vognpark. Efter Ordregivers anmodning forestår Leverandøren i den forbindelse endvidere bugsering, herunder afhentning/aflevering af køretøjerne.
Leverandøren skal desuden udføre eftersyn og reparationer af bårer, trappestole og iltanlæg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal oplyse sin samlede årsomsætning, det vil sige nettoomsætning, i hvert af de seneste 3 disponible regnskabsår.
Det er et minimumskrav, at den samlede årsomsætning, dvs. nettoomsætningen, for de seneste 3 disponible regnskabsår er minimum 3 000 000 DKK per år.
Som dokumentation for nettoomsætningens størrelse skal den vindende Tilbudsgiver fremsende følgende afhængigt af, hvilken kategori af virksomhed, Tilbudsgiver tilhører:
Hvis Tilbudsgiver er revisionspligtig:
- Hvis nettoomsætning fremgår af årsrapport: Godkendt årsrapport med revisionserklæring,
- Hvis nettoomsætning ikke fremgår af årsrapport: Revisors reviewerklæring eller revisionserklæring om nettoomsætningens størrelse.
Hvis Tilbudsgiver ikke er revisionspligtig:
- Enten godkendt årsrapport med revisionserklæring eller reviewerklæring,
- eller revisors reviewerklæring om nettoomsætningens størrelse.
Tilbudsgiver skal fremsende referenceliste med angivelse af relevante referencer inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af service og/eller reparation af erhvervsmæssigt anvendte kassebiler og/eller varebiler.
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst 1 sammenlignelig reference inden for de seneste 3 år. En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af service og/eller reparation af erhvervsmæssigt anvendte kassebiler og/eller varebiler. Det er herudover et minimumskrav, at der til den pågældende reference er leveret for minimum 200 000 DKK ekskl. moms pr. år af de pågældende ydelser.
Det er et mindstekrav, at Leverandøren er etableret som autoværksted i overensstemmelse med autoværkstedsbekendtgørelsen (BEK 1312 af 8.11.2016 eller senere) eller anden gældende tilsvarende udenlandsk lovgivning.
Leverandøren skal sikre, at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underleverandører, som medvirker til at opfylde Kontrakten i Danmark, er sikret løn (herunder særlige ydelser), arbejdstid og andre arbejdsvilkår i henhold til udkast til kontrakt pkt. 8.3 og kontraktbilag 9.
Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: https://www.kfst.dk/