Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=227368&B=RK
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
(04.04.2019)
Phoenix Danmark A/S
Dalager 15
2605 Brøndby
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Flemming Poulsen
Telefon: +45 36377072
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330957
Del II: Genstand
1- og 2-kammerkomprimatorbiler på el-chassiser til Rødovre Kommune
Nærværende EU-udbud vedrører anskaffelse af 1- og 2-kammer komprimatorkasser på el-chassiser til indsamling af affald i Rødovre Kommune.
Rødovre Kommune.
Nærværende EU-udbud vedrører anskaffelse af 1- og 2-kammer komprimatorkasser på el-chassiser til indsamling af affald i Rødovre Kommune.
— Option på op til 2 stk. 3-akslet el-chassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse,
— Option på op til 2 stk. 3-akslet diesels-chassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse,
— Option på op til 2 stk. 1-kammer komprimatorkasse inkl. opbygning på 3-akslet dieselchassis.
Kontrakten er gældende fra datoen for kontraktunderskrift og frem til udløbet af garantier, hvor Kontrakten udløber uden nærmere varsling.
Leverandørens garantiforpligtelse udløber ved udløb af garantiperioden regnet fra leveringstidspunktet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal have afsluttet mindst 2 årsregnskaber.
Eller
Fremvisning af bindende forhåndstilsagn fra tilbudsgivers pengeinstitut eller kautionsselskab om, at der i forbindelse med indgåelse af Kontrakt kan stilles en bankgaranti, på 1 000 000 DKK.
— Bankgarantien skal opfylde kravene i Kontraktbilag 1: Krav om stillelse af bankgaranti.
Tilbudsgiver skal endvidere på tidspunktet for Kontraktens indgåelse opfylde følgende mindstekrav:
Leverandøren har forsikringsmæssig dækning af sit produkt- og erhvervsansvar i et af Finanstilsynet anerkendt forsikringsselskab dækkende tingsskade og/eller tab på minimum 12 500 000 DKK pr. år og personskade på minimum 10 000 000 DKK pr. år.
Rødovre Kommune stiller ingen mindstekrav til teknisk og faglige formåen.
Leveringen af ydelserne i Kontrakten skal ske som følger:
Levering senest mandag den 3.2.2020:
— 1 stk. 3-akslet el-chassis, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse.
Levering senest fredag den 14.2.2020:
— 6 stk. 3-akslede el-chassiser, inklusiv 2-kammer komprimatorkasse,
— 1 stk. 1-kammer komprimatorkasse til opbygning på et 3-akslet dieselchassis.
Ved udnyttelse af optionen, senest ved kontraktindgåelse, levering den 14.2.2020:
— 2 stk. 3-akslede el-chassiser eller dieselchassiser, inklusiv 1-kammer komprimatorkasse.
Såfremt kontrakten indgås senere end den 1.4.2019 er Rødovre Kommune indstillet på at rykke leveringstidspunkterne forholdsmæssigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Social klausul:
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som leverandør til Rødovre Kommune skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse tages kontakt til Jobcentret hos Rødovre Kommune på tlf. 36 37 70 60 med henblik på at indgå i et samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Efterlevelse af internationale konventioner:
Leverandøren forpligter sig til som en del af udførelsen af kontrakten at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
- Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105),
- Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111),
- Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182),
- Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135),
- Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk