Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=hnnrztdige
Udbyder
Renovest A/S
Vindere
Transport af containere fra Oudrup modtagestation til eksterne modtageanlæg
(18.03.2019)
Jysk Transportservice A/S
Industriparken 8
9610 Nørager
Transport af affaldscontainere fra genbrugspladserne i Vesthimmerland Kommune
(18.03.2019)
Jysk Transportservice A/S
Industriparken 8
9610 Nørager
Udbud af transport af containere
Renovest A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
37276588
Stengårdsvej 33, Oudrup
Løgstør
9670
Danmark
Kontaktperson: Laila Krenchel
E-mail: lhkl@cowi.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vesthimmerlandsforsyning.dk/
Del II: Genstand
Udbud af transport af containere
Renovest A/S (herefter benævnt Ordregiver) udbyder transport af affaldscontainere (containertømninger) i Vesthimmerlands kommune.
Ordregiver ønsker at opdele udbuddet i særskilte kontrakter for særskilte dele af udbuddet, da udbuddet objektivt kan adskilles i følgende ydelser:
- Delaftale 1: Transport af containere fra genbrugspladser,
- Delaftale 2: Transport af containere fra Oudrup modtageanlæg.
Det er valgfrit for Tilbudsgiver at byde ind på én delaftale eller begge.
Samlet udbudsmateriale er tilgængeligt på iBinder, via følgende link: https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=hnnrztdige
Der kan afgives kombinationsrabat ved afgivelse af tilbud på begge delaftaler. Kombinationsrabatten anføres i tilbudslisten og vil indgå i tilbudsevalueringen under pris.
På tilbudslisten er der endvidere mulighed for at angive en kombinationsrabat angivet som en rabat-procent. Rabatten er tilbudsgivers rabat på samtlige poster, hvis der indgås aftale med tilbudsgiveren på både delaftale 1 og 2.
Transport af affaldscontainere fra genbrugspladserne i Vesthimmerland Kommune
Delaftale 1 omfatter transport af affaldscontainere (containertømning) fra genbrugspladserne i Vesthimmerlands kommune til Oudrup modtageanlæg.
Hertil kommer et antal transporter med brændbart affald til Aars Varmeværk og madrasser til Reno-Nord returkørsel fra Oudrup modtageanlæg med kompost og knust beton til genbrugspladserne. Desuden forekommer et mindre antal transporter, hvor containere skal leveres og afhentes på værksted.
Udbuddet omfatter på udbudstidspunktet i alt 4 genbrugspladser. Antallet af containere, som skal transporteres og i de fleste tilfælde tømmes udgør årligt ca. 3 200 stk.
I enhedspriserne for transporter/tømning indgår interne flytninger. Antallet af interne flytninger fremgår af tilbudslisten.
Herudover har Ordregiver mulighed for at forlænge kontrakterne i op til 12 måneder i alt op til 2 gange. Forlængelse sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Transport af containere fra Oudrup modtagestation til eksterne modtageanlæg
Delaftale 2 omfatter transport af containere fra Oudrup modtagestation til eksterne modtageanlæg.
Delaftale 2 omfatter på udbudstidspunktet ca. 290 årlige transporter fra Oudrup genbrugsplads. De årlige transporter er fordelt på 6 modtageanlæg.
I enhedspriserne for transporter/tømning indgår interne flytninger. Antallet af interne flytninger fremgår af tilbudslisten.
Herudover har Ordregiver mulighed for at forlænge kontrakterne i op til 12 måneder i alt op til 2 gange. Forlængelse sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Ikke relevant/ønskes ikke oplyst.
1) Tilbudsgiver bedes oplyse nøgletal i form af tilbudsgivers Nettoomsætning for de seneste 2 afsluttede regnskabsår;
2) Tilbudsgiver bedes oplyse nøgletal i form af tilbudsgivers Egenkapital for de seneste 2 afsluttede regnskabsår.
Mindstekrav til Nettoomsætningen:
- Det er et mindstekrav, at omsætningen i hvert af de 2 afsluttede regnskabsår er på minimum 2 000 000 DKK. Såfremt tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år eller såfremt tilbudsgiver endnu ikke har afsluttet et regnskabsår på tidspunktet for tilbuddets afgivelse, er det et mindstekrav, at tilbudsgiver fremsender relevant dokumentation for økonomisk og finansiel formåen ved at basere sig på andre enheders formåen.
Mindstekrav til Egenkapitalen:
- Det er et mindstekrav, at egenkapitalen i hvert af de 2 afsluttende regnskabsår er, eller har været positiv eller at, såfremt egenkapitalen er negativ, der foreligger dokumentation for egenkapitalens re-etablering, f.eks. i form af bindende tilsagn fra investorer om kapitaltilførsel.
Såfremt tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, er det et mindstekrav:
- at tilbudsgivers egenkapital er positiv i det regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse, og at kravet til nettoomsætning er opfyldt, jf. ovenstående.
Såfremt tilbudsgiver endnu ikke har afsluttet et regnskabsår på tidspunktet for tilbuddets afgivelse, er det et mindstekrav:
- at tilbudsgiver fremsender relevant dokumentation for økonomisk og finansiel formåen ved at basere sig på andre enheders formåen
1) Tilbudsgiver bedes oplyse en referenceliste:
Mindstekrav til referencelisten:
— Det er et mindstekrav, at referencelisten påviser relevant erfaring i form af mindst 3 og højest 6 sammenlignelige referencer inden for de seneste 10 år, med beskrivelse af leverancen, tidspunktet for leverancen, kontraktsummens størrelse og angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med tlf. nr. og/eller e-mail,
— Ved sammenlignelige referencer forstås ydelser indeholdende transport af containere. Referencen skal som minimum have en årlig omsætning på 100 000 DKK,
— Det er et krav, at tilbudsgivere, der afgiver tilbud på delaftale 1, skal levere mindst 3 leverancer relateret til delaftale 1. Det er et krav, at tilbudsgivere, der afgiver tilbud på delaftale 2, skal levere mindst 3 leverancer relateret til delaftale 2. Det er et krav, at tilbudsgivere, der afgiver tilbud på begge delaftaler, skal levere en referenceliste med mindst 3 leverancer til hver delaftale (i alt 6 leverancer).
Ordregiver forbeholder sig ret til at kontakte de i referencerne anførte kontaktpersoner med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed.
Såfremt tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 1 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers tekniske og/eller faglige formåen, eksempelvis ved dokumentation af de hidtil opnåede referencer i tilbudsgivers eksistensperiode eller fremsende relevant dokumentation for teknisk og/eller faglig formåen ved at basere sig på andre enheders formåen.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiver kan ikke være til stede ved åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2024
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevnenshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrister: Klagefrister fremgår af § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer om håndhævelse af udbudsreglerne mv.
Carl Jacobsens vej 35
valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100