Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
Indkøb af biler
(04.03.2019)
Skandinavisk Motor Co. A/S
Park Allé 355
2605 Brøndby
Indkøb af biler
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Erik Nørgaard Jensen
Telefon: +45 72554345
E-mail: eriknorgaard.jensen@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/98139254.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af biler
Indkøb af person- og varebiler, samt minibusser.
Indkøb af køretøjer til Kriminalforsorgen i hele landet.
2 x 12 måneder.
Se Rammeaftalebilag 2 - Kravspecifikation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ingen
- Oplysning om tilbudsgivers soliditetsgrad for de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
- Oplysning om gyldig erhvervs og produktansvarsforsikring.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver de seneste 3 afsluttede regnskabsår har haft en gennemsnitlig soliditetsgrad på minimum 10%.
Forsikringen skal mindst dække med en samlet årlig forsikringssum på 10 000 000 DKK for personskade og 5 000 000 DKK for tingskade.
Oplysning om sammenlignelig reference, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af referencen, tidspunktet for referencen, angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller mail-adresse samt omsætning for referencen.
Med sammenlignelig reference forstås levering af et antal køretøjer over en årrække til samme virksomhed eller myndighed sammenligneligt med det udbudte, jf. Rammeaftalebilag 3 Tilbudsliste.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver som minimum har 3 sammenlignelig reference
Del IV: Procedure
Kriminalforsorgen
Strandgade 100
1401 København
Der er ingen adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk