Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/46acca3b-1269-45f8-9db6-404fa55effb6/publicMaterial
Udbyder
Aalborg Forsyning
Vindere
Køb af 1 stk. renovationsbil
(13.06.2019)
Volvo Truck Center A/S
Taastrupgårdsvej 32
2630 Taastrup
Køb af 1 stk. renovationsbil
Aalborg Forsyning
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
33 16 46 10
Stigsborg Brygge 5
Nørresundby
9400
Danmark
Kontaktperson: Jan Severinsen
Telefon: +45 25199266
E-mail: juraudbud@aalborgforsyning.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.aalborgforsyning.dk
Del II: Genstand
Køb af 1 stk. renovationsbil
Ordregiver har til hensigt at købe 1 stk. færdigopbyggede fabriksny renovationsbil til brug for tømning af nedgravede containere i Aalborg Kommune. Udbuddet gennemføres på vegne af Aalborg Renovation.
Aalborg.
Anskaffelse af 1 stk. 4-akslede dieseldrevet chassis 32T - komplet opbygget med 1-kammer industrirenovationsaggregat med kran til tømning af molokker og nedgravede containere.
Ordregiver opfordrer Tilbudsgiver til at afgive tilbud på tilføjelse af hjælpefunktion jf. krav nr. 12 (Styrtøj) i Bilag 1 - Tilbudsskabelon for lettere/nem styring ved langsom kørsel/stilstand. Ved afgivelse af tilbud på option er det Tilbudsgivers ansvar, at den afgivne pris er alt inkl. for Ordregivers brug af hjælpefunktionen.
Tilbudsgiver er ikke forpligtet til at afgive tilbud på nærværende option, og Ordregiver gør opmærksom på at optionen ikke medgår i processen for udvælgelse, evaluering og tildeling i forbindelse med nærværende udbud.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
I henhold til udbudsmaterialet.
I henhold til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med afgivelse af tilbud skal Tilbudsgiver udfylde ESPD (Fælles europæisk udbudsdokument), som er en formel erklæring om, at Tilbudsgiver ikke befinder sig i en af de situationer, hvor han vil blive udelukket, og at Tilbudsgiver opfylder de relevante egnethedskriterier.
ESPD’et findes på udbudssagen i Ethics, og udfyldes via link hertil.
Vær opmærksom på, at ESPD’et indeholder flere felter end dem Ordregiver beder om udfyldelse af, og at der kan være forskel på, om der skal svares af- eller bekræftende på spørgsmålene (ja/nej). Tilbudsgiver Skal leve op til de obligatoriske udelukkelsesgrunde.
I udbudsbetingelserne fremgår det, hvilke punkter der SKAL udfyldes af Tilbudsgiver, og vejledning til udfyldelse er angivet i parentes.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (LBK nr. 593 af 2.6.2016) (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk