Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=237459&B=SKATTEMINISTERIET
Udbyder
Administrations- og Servicestyrelsen
Vindere
Rammeaftale om levering af biler til brug ved toldkontrol mv.
(10.06.2019)
Skandinavisk Motor Co. A/S
Park Allé 355
2600 Brøndby
Rammeaftale om levering af biler til brug ved toldkontrol mv
Administrations- og Servicestyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Brændgårdvej 10
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Pia J. Arildsen
Telefon: +45 72375970
E-mail: Pia.Arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.adst.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
34730466
København K
1402
Danmark
E-mail: pia.arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skm.dk
10242894
København V
1612
Danmark
E-mail: pia.arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sanst.dk
34730415
Odense C
5000
Danmark
E-mail: pia.arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.spil.dk
19552101
København Ø
2100
Danmark
E-mail: pia.arildsen@ADST.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.skatteforvaltningen.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af biler til brug ved toldkontrol mv.
Rammeaftalen omfatter levering af biler til Ordregiver, der ved løsning af specifikke opgaver har behov for en bilmodel med en komfort og en størrelse, der gør den egnet til at anvende som arbejdsplads.
Rammeaftalen omfatter levering af biler til Ordregiver, der ved løsning af specifikke opgaver har behov for en bilmodel med en komfort og en størrelse, der gør den egnet til at anvende som arbejdsplads.
Bilen skal blandt andet anvendes i forbindelse med toldkontrol ved landegrænse og kystområder samt havne- og lufthavnsområder, hvor der er behov for at medbringe kontroludstyr.
Bilen skal også egne sig til specialopbygning til "hundebil" med plads til 2 hundebure.
Ordregiver skønner, at værdien af Rammeaftalen udgør mellem 3 000 000 DKK og 8 000 000 DKK inklusive moms og eksklusive registreringsafgift, men Ordregiver kan ikke garantere en bestemt omsætning i Rammeaftalens løbetid. Den skønnede værdi er ikke bindende eller forpligtende for Ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Den udbudte rammeaftale omfatter i første omgang især biler, hvor Ordregivers påtrængende behov for levering er afstedkommet af brexit.
Ordregiver har derfor brug for at gennemføre udbuddet ved en hasteprocedure, hvor tilbudsfristen fastsættes til 15 dage.
Rammeaftalen har været udbudt som delaftale 2 i det igangværende udbud af "Rammeaftale om levering af biler". Delaftalen er annulleret på grund af ændring af et mindstekrav. Markedet har således allerede kendskab til udbuddets indhold.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) for at deltage i udbudsproceduren. Der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning.
Ordregiver vurderer, hvorvidt ESPD’ et indeholder oplysninger om forhold, som kan føre til, at Tilbudsgiver udelukkes af udbudsproceduren.
Obligatoriske udelukkelsesgrunde:
Ordregiver skal udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde. Loven kan findes på www.retsinformation.dk
Frivillige udelukkelsesgrunde:
Ordregiver vil endvidere udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver, jf. udbudslovens § 137 stk. 1, nr. 2:
- Er erklæret konkurs,
- Er under insolvens- eller likvidationsbehandling,
- Får sine aktiver administreret af en kurator eller af retten,
- Er under tvangsakkord,
- Har fået sin erhvervsvirksomhed indstillet,
- Er omfattet af en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor Tilbudsgiver er hjemmehørende.
Denne udelukkelsesbestemmelse kan bringes i anvendelse, såfremt blot én af betingelserne er opfyldt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefrister fremgår af lov om Klagenævnet for Udbud, jf. lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 (lovbekendtgørelsen kan hentes på retsinformation):
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk