Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c78a8623-f179-475e-acb0-4360eaa000c3/publicMaterial
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
(12.06.2019)
Kommuneleasing
Kultorvet 16
København
Udbud vedr. operationel leasing af elbiler til Odense Kommune
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sofie Lind Petersen
E-mail: solj@odense.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Udbud vedr. operationel leasing af elbiler til Odense Kommune
Levering og operationel finansiering af 100 elbiler til Odense Kommunes hjemmepleje.
Levering og operationel finansiering af 100 elbiler til Odense Kommunes hjemmepleje. Aftalen indeholder desuden en service- og vedligeholdelsesaftale.
Der er en option på 10 elbiler svarende til initialanskaffelsen. Betingelserne for optionen er svarende til initialanskaffelsen. Optionen kan udnyttes enkeltvis eller som et samlet køb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
- Tilbudsgiver skal som minimum have en samlet omsætning på 10 000 000 DKK i seneste disponible regnskabsår.
- Tilbudsgiver skal som minimum have en samlet omsætning på 10 000 000 DKK i seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal som minimum have 2 referencer vedrørende levering og operationel finansiering af minimum 20 fabriksnye biler på én gang. Det er yderligere et krav, at de tilbudte referencer har indeholdt serviceaftaler (varetagelse af alle vedligeholdelses- og reparationsarbejder, der er nødvendige for at holde leasingbilen i driftsklar stand under forudsætning af normalt brug).
Tilbudsgiver skal som minimum have 2 referencer vedrørende levering og operationel finansiering af minimum 20 fabriksnye biler på én gang. Det er yderligere et krav, at de tilbudte referencer har indeholdt serviceaftaler (varetagelse af alle vedligeholdelses- og reparationsarbejder, der er nødvendige for at holde leasingbilen i driftsklar stand under forudsætning af normalt brug).
Der henvises til den i udbudsmaterialet vedlagte udkast til leasingaftale inkl. bilag, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige kontrakt mellem Leasingtager og Leasinggiver.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
48 måneder
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk