Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=237982&B=ACCURA
Udbyder
Middelfart Kommune, Affald & Genbrug
Vindere
Komprimatorkasser
(02.07.2019)
Stiholt Hydraulic
Ølgodvej 8
9220 Aalborg Øst
Lastvognschassis
(05.09.2019)
P. Christensen A/S
Krumtappen 20
5260 Odense S
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-05-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 27-05-2019
Time: 23:59
IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 13-05-2019
Time: 23:59
Læses:
Dato: 27-05-2019
Time: 23:59
Lastvognschassis og komprimatorkasser
Middelfart Kommune, Affald & Genbrug
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189684
Fynsvej 100
Middelfart
5500
Danmark
Kontaktperson: Ingeniør Peter Moosdorf
E-mail: post.renovation@middelfart.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.middelfart.dk/
Del II: Genstand
Lastvognschassis og komprimatorkasser
Dette udbud vedrører Middelfart Kommunes indkøb af fabriksnye lastvognschassis med dieselmotor og 2-kammer komprimatorkasser til renovationsbiler til indsamling af husholdningsaffald (eller husholdningslignende affald) i beholdere med og uden skillevæg. Udbuddet er opdelt i følgende 2 delkontrakter:
- Delkontrakt 1: Indkøb af 3 stk. fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor indenfor en periode på 1 år fra kontraktindgåelse,
- Delkontrakt 2: Indkøb af 3 stk. 2-kammer komprimatorkasser til fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor indenfor en periode på 1 år fra kontraktindgåelse.
Tilbudsgiver kan afgive tilbud på en eller begge delkontrakter, og tilbudsgiver kan tildeles en eller begge delkontrakter (eller slet ingen).
Delkontrakt 1 + Delkontrakt 2
Lastvognschassis
Indkøb af 3 stk. fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor indenfor en periode på 1 år fra kontraktindgåelse.
Delkontrakt 1 indeholder option på følgende:
- Indkøb af op til yderligere 8 stk. fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor i en periode på op til 4 år fra kontraktindgåelse,
- Indkøb af tyverisikring (startspærre med GPS-system eller lignende), som automatisk stopper renovationsbilens motor, når renovationsbilen er længere væk fra chaufføren end en vis forudbestemt afstand.
Ad. II.2.6)
Den anslåede kontraktværdi er medregnet de i punkt II.2.11) oplistede optioner.
Komprimatorkasser
Indkøb af 3 stk. 2-kammer komprimatorkasser til fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor indenfor en periode på 1 år fra kontraktindgåelse.
Delkontrakt 2 indeholder option på følgende:
- Indkøb af op til yderligere 8 stk. 2-kammer komprimatorkasser til fabriksnye 2-akslede eller 3-akslede lastvognschassis med dieselmotor i en periode på op til 4 år fra kontraktindgåelse,
- 8-årig serviceaftale om udførelse af service og reparation af defekte 2-kammer komprimatorkasser, der ikke er omfattet af den af tilbudsgiver tilbudte garanti.
Ad. II.2.6)
Den anslåede kontraktværdi er medregnet de i punkt II.2.11) oplistede optioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver indestår for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der fremgår af udbudslovens § 135, stk. 1, og stk. 3, samt § 136. Tilbudsgiver indestår endvidere for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den frivillige udelukkelsesgrund, der fremgår af udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Såfremt tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder, skal ovenstående gælde for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen.
For at Middelfart Kommune vil anse tilbudsgiveren som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiveren opfylde følgende mindstekrav til tilbudsgiverens økonomiske og finansielle formåen:
- Tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste godkendte regnskab skal udgøre mindst 10%.
Såfremt tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder, er det tilstrækkeligt at én af virksomhederne i sammenslutningen eller virksomhederne i sammenslutningen i fællesskab opfylder ovenstående mindstekrav.
- Tilbudsgivers soliditetsgrad i det seneste godkendte regnskab skal udgøre mindst 10%.
For at Middelfart Kommune vil anse tilbudsgiveren som egnet til at udføre opgaven, skal tilbudsgiveren opfylde følgende mindstekrav til tilbudsgiverens tekniske og faglige formåen:
- Delkontrakt 1: Tilbudsgiver har mindst 3 referencer på levering af fabriksnye lastvognschassis med dieselmotor til renovationsbiler inde for de seneste 3 år,
- Delkontrakt 2: Tilbudsgiver har mindst 3 referencer på levering af 2-kammer komprimatorkasser til renovationsbiler til indsamling af husholdningsaffald inden for de seneste 3 år.
Såfremt tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder, er det tilstrækkeligt at én af virksomhederne i sammenslutningen eller virksomhederne i sammenslutningen i fællesskab opfylder ovenstående mindstekrav.
- Delkontrakt 1: Tilbudsgiver har mindst 3 referencer på levering af fabriksnye lastvognschassis med dieselmotor til renovationsbiler inde for de seneste 3 år,
- Delkontrakt 2: Tilbudsgiver har mindst 3 referencer på levering af 2-kammer komprimatorkasser til renovationsbiler til indsamling af husholdningsaffald inden for de seneste 3 år.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Tilbudsgiverne har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk