Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Bornholms Regionskommune
Vindere
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2019 - 2020
(20.08.2019)
Midtbornholms Auto A/S
Brovangen 20
3720 Aakirkeby
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2019 - 2020
Bornholms Regionskommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26696348
Ullasvej 23
Rønne
3700
Danmark
Kontaktperson: Mette Rasch Pedersen
Telefon: +45 56921041
E-mail: mette.rasch.pedersen@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/103742789.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.brk.dk/
Del II: Genstand
Levering af personbiler til Bornholms Regionskommune 2019 - 2020
Bornholms Regionskommune, herefter også kaldet Ordregiver, ønsker at indgå kontrakt på køb og levering af fabriksnye personbiler i 2019 og primo 2020.
Bilerne skal hovedsageligt benyttes i hjemmeplejen.
Ordregiver er organiseret med både en funktionsmæssig og geografisk opdeling.
Der forekommer både by-og landkørsel. Medarbejderne i hjemmeplejen kører som oftest 1 til 2 personer i bilerne ad gangen. Hensynet til ergonomi, funktionalitet og komfort for medarbejderen er vigtigt.
Købet vil blive leasingfinansieret gennem Ordregivers leasingpartner.
Bornholms Regionskommune
Formålet med udbuddet er at udskifte de i hjemmeplejen leasede biler, hvis leasingkontrakt udløber i 2019 og primo 2020.
Udbuddet omfatter indkøb af 30 personbiler på hvide plader, leveret i 2019 og 2020 i henhold til leveringplan, se Bilag 1 herfor.
Alle biler skal leveres i 2019 - primo 2020 i henhold til leveringplan.
Alle bilerne skal leveres med påmonterede vinterdæk klasse A.
Der er behov for forholdsvis små, men funktionelle biler med god komfort.
Der ønskes kun tilbud på segment klasse B i henhold til Europæisk klassificering.
Kravspecifikation for de af udbuddet omfattede produkter fremgår af dokumentet Kravspecifikation. Udbudsmaterialet er udarbejdet i samarbejde med udvalgte ledere, brugere og arbejdsmiljørepræsentanter som skal anvende bilerne. Samme gruppe deltager i afprøvning og evaluering af de tilbudte biler.
Kontraktperiode løber i perioden 15.8.2019 til 31.5.2020, begge dage inkluderet.
Tilbudsgiver skal stille et eksemplar af de(n) tilbudte bilmodel(ler) til rådighed for evalueringen. Testbiler leveres på en af Ordregiver oplyst adresse. Testbiler leveres sidst på dagen før testkørsel og hentes igen efter endt test. Test og afprøvning vil blive udført over 1- 2 dage med start fra kl. 09:00 og uden deltagelse eller overværelse af Tilbudsgiverne.
Ordregiver oplyser præcis dato, tid og sted for aflevering af biler til testkørsel, senest 3.6.2019 til de Tilbudsgivere, som er fundet egnede iht. udvælgelsen. Testkørsel forventes at ske medio uge 25, forventet den 19. og 20.6.2019.
De biler der stilles til rådighed for afprøvning, skal udstyrsmæssigt svare til de biler der indgår i tilbuddet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk