Fakta om udbudet
Udbyder
Esbjerg Kommune
Udbud af biler til Esbjerg Kommune
Esbjerg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Christian Meyer Pedersen
E-mail: chp27@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/106316690.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Del II: Genstand
Udbud af biler til Esbjerg Kommune
Udbuddet vedrører indgåelse af rammeaftaler på levering af fabriksnye biler til Esbjerg Kommune.
De fabriksnye biler er inddelt i 6 delaftaler, hvor der i hver delaftale vil være én bilmodel.
Tildelingen af rammeaftalerne vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den/de vindende tilbudsgiver(e) indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne. Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Delaftale 1 - Minibil - Benzin, hvide plader
Delaftale 1 vedrører levering af fabriksnye, benzindrevne minibiler på hvide plader til Esbjerg
Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter
offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Option på forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 2 - Minibil - Benzin, gule plader
Esbjerg
Delaftale 2 vedrører levering af fabriksnye, benzindrevne minibiler på gule plader til Esbjerg Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter
offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 3 - Minibil - Hybrid og plug-in hybrid, hvide plader
Esbjerg
Delaftale 3 vedrører levering af fabriksnye, hybrid- og plug-in hybridminibiler på hvide plader til Esbjerg Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter
offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 4 - Minibil - Hybrid og plug-in hybrid, gule plader
Esbjerg
Delaftale 4 vedrører levering af fabriksnye, hybrid- og plug-in hybridminibiler på gule plader til Esbjerg Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 5 - Bus til lille kørekort
Esbjerg
Delaftale 5 vedrører levering af fabriksnye busser til lille kørekort til Esbjerg Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 6 - Lille varebil
Delaftale 6 vedrører levering af fabriksnye, små varebiler til Esbjerg Kommune.
Tildelingen af rammeaftalen vil ske til de tilbudsgivere, der afgiver de økonomisk mest fordelagtige tilbud i form af bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Aftale med den vindende tilbudsgiver indgås på baggrund af udkastet til rammeaftale.
Udbudsmaterialet består af:
— Udbudsbekendtgørelse,
— Udbudsbetingelser, med ESPD (fælles europæisk udbudsdokument),
— Udkast til rammeaftale med bilag (herunder kravspecifikation).
Tilbudsgiver gøres opmærksom på, at der kan foretages ændringer af udbudsmaterialet efter
Offentliggørelse af dette, herunder ændringer af kravspecifikationen og udbudsbetingelserne.
Tilbudsgiver opfordres derfor til løbende at holde sig orienteret om udbuddet.
Mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - Minibil - Benzin, hvide plader
Kolding
6000
Danmark
NUTS-kode: DK032
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - Minibil - Benzin, gule plader
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3 - Minibil - Hybrid og plug-in hybrid, hvide plader
80974612
Industrivej 36
Ribe
6760
Danmark
NUTS-kode: DK032
Internetadresse: www.louis-lund.dk
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 - Minibil - Hybrid og plug-in hybrid, gule plader
Ribe
6760
Danmark
NUTS-kode: DK032
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 - Bus til lille kørekort
Ribe
6760
Danmark
NUTS-kode: DK032
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 6 - Lille varebil
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK032
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk